بزرگترین هواپیمای جهان

ویدیویی دیدنی از آخرین پرواز آزمایشی بزرگترین هواپیمای جهان

بزرگترین هواپیمای جهان اخیرا ششمین پرواز خود را در صحرای موهاوی کالیفرنیا به انجام رساند. در ادامه می‌توانید ویدیوی پرواز هواپیمای Roc را مشاهده کنید.

Roc که به عنوان بزرگترین هواپیمای جهان شناخته می‌شود موفق شد ششمین پرواز آزمایشی خود را در صحرای موهاوی کالیفرنیا به انجام برساند. البته این پرواز به مدت 3.5 ساعت برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل وجود یک مشکل که جزئیات آن اعلام نشده مدت پرواز این هواپیما به 90 دقیقه کاهش پیدا کرد.

ویدیوی پرواز آزمایشی بزرگترین هواپیمای جهان

شرکت استراتولانچ که به عنوان شرکت سازنده این هواپیمای غول پیکر شناخته می‌شود اعلام کرد از آنجایی که Roc نتوانست در ششمین پرواز آزمایشی خود اهداف تعیین شده را محقق سازد، در حال بررسی هستیم تا آن را برای پرواز بعدی آماده کنیم. شرکت استراتولانچ در این پرواز روی آزمایش پایلون جدیدی که روی بال میانی این هواپیما نصب شده بود تمرکز داشت. در واقع این پایلون قرار است راکت فراصوت Talon-A این شرکت را حمل کند.

بزرگترین هواپیمای جهان

این هواپیمای غول‌پیکر که طول بال آن به 117 متر می‌رسد طی این آزمایش توانست تا ارتفاع 4 هزار و 572 متری اوج بگیرد که البته نسبت به رکورد قبلی آن (6 هزار و 858 متری) رقم ناچیزی است. با وجود این که اهداف تعیین شده برای این پرواز محقق نشد، اما نصب پایلون جدید در این پرواز بسیار حائز اهمیت بود؛ چرا که در آزمایش‌های بعدی می‌توان راکت Talon-A که حدود 8.5 متر طول دارد را با این هواپیما حمل کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*