هواوی نوا 10

نخستین تصاویر واقعی از هواوی نوا 10 و نوا 10 پرو منتشر شد

تصاویر و مشخصات فنی کامل دو گوشی هواوی نوا 10 و نوا 10 پرو در فاصله کم باقی مانده تا رونمایی رسمی آن‌ها لو رفت. آیا این دو گوشی می‌توانند در بازار شلوغ میان رده‌ها موفق شوند؟

به نظر می‌رسد که همه چیز برای رونمایی از دو گوشی هواوی نوا 10 و نوا 10 پرو مهیاست. هواوی تصمیم دارد دو گوشی جدید خود را در ماه آینده روانه بازار کند.

تا به امروز چندین تصویر از این دو گوشی به همراه برخی اطلاعات جزیی از آن‌ها منتشر شده بود که اطلاعاتی اولیه را در خصوص طراحی و مشخصات آن‌ها در اختیارمان قرار می‌داد. با این وجود، امروز تصاویر کامل‌تری از دو محصول جدید هواوی لو رفت و تمامی مشخصات آن‌ها را افشا نمود.

در ادامه در گجت نیوز به بررسی تصاویر و مشخصات Nova 10 و Nova 10 پرو هواوی خواهیم پرداخت.

تصاویر و مشخصات فنی هواوی نوا 10 و نوا 10 پرو

بر اساس تصاویر دو گوشی جدید هواوی، نسخه پرو ابعاد بزرگتری داشته و ماژول دوربین بیرون‌زده دارد. علاوه بر این، طراحی نسخه استاندارد نیز مشابه با نسخه پرو است و در چندین رنگ روانه بازار خواهد شد.

نوا 10 پرو

Huawei Nova 10 Pro به یک صفحه نمایش 6.78 اینچی اولد مجهز است که رزولوشن 2652 در 1200 پیکسلی داشته و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد. این مدل همچنین به تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام مجهز بوده و از هشت گیگ رم به همراه 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد.

بد نیست بدانید که هواوی همچنان نمی‌تواند محصولات 5G به بازار عرضه کند و به همین جهت، تراشه به کار رفته در آن، 4G است. بر روی این گوشی سیستم عامل HarmonyOS 2 نصب بوده و باتری آن نیز 4500 میلی آمپر ساعتی است. بعلاوه، توان شارژ باتری این گوشی هم صد وات خواهد بود.

هواوی نوا 10 پرو از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که حسگر اصلی آن 50 مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض در کنار حسگر عمق f/2.4 نیز تکمیل‌کننده ماژول دوربین آن هستند. این گوشی هواوی همچنین به یک حفره کپسولی شکل در قسمت بالای صفحه نمایش مجهز است که محل قرار گرفتن دو دوربین سلفی آن است. یکی از این دوربین‌ها 60 مگاپیکسل و فوق عریض بوده و دیگری هشت مگاپیکسلی و پرتره خواهد بود.

Nova 10 Pro همچنین همزمان با عرضه نسخه جدید HarmonyOS، این نسخه را دریافت خواهد نمود.

هواوی نوا 10

از طرف دیگر، نسخه استاندارد هواوی نوا 10 هم صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز دارد.

این مدل نیز از چیپست اسنپدراگون 778G بهره می‌برد و در نسخه‌های مختلف خود تا سقف 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی را ارائه خواهد کرد. این مدل از Nova 10 به یک باتری کوچکتر 4000 میلی آمپر ساعتی با توان شارژ 66 وات مجهز است و از سیستم عامل HarmonyOS 2 بهره می‌برد.

Nova 10 هواوی همچنین در قسمت پشت به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک حسگر فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک حسگر سوم که برای تشخیص عمق به کار می‌رود مجهز خواهد بود. البته بر خلاف نسخه پرو در این گوشی شاهد استفاده از تنها یک دوربین سلفی هستیم. رزولوشن این دوربین 60 مگاپیکسل خواهد بود.

انتظار می‌رود این دو گوشی ظرف کمتر از یک ماه آینده رونمایی و به بازار عرضه شوند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده اخباری رسمی در خصوص آن‌ها منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*