جوشاندن گوشی در نوشابه

تست جوشاندن گوشی در نوشابه را در این ویدیو تماشا کنید

در این ویدیو می‌توانید تست جوشاندن گوشی نوکیا 3310، سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس و آیفون 13 در نوشابه را مشاهده کنید. به نظر شما این سه گوشی از این تست عجیب جان سالم به در می‌برند؟

پیش از این انواع ویدیوی تست‌های مقاومت را برای گوشی های هوشمند دیده بودیم؛ از تست سقوط از ارتفاع گرفته تا سوزاندن گوشی با شعله آتش و افتادن به جان گوشی با تیغ و چاقو. اما امروز می‌خواهیم یک تست مقاومت عجیب و غریب را ببینیم.

در ویدیوی امروز گجت نیوز می‌خواهیم ببینیم جوشاندن گوشی در نوشابه چه بلایی سر آن می‌آورد. در این ویدیو، سه گوشی درون ظرف‌هایی پر از نوشابه غوطه‌ور می‌شوند که این گوشی‌ها عبارتند از نوکیا 3310، سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس و اپل آیفون 13. آیفون 13 و گلکسی اس 22 پلاس دو گوشی گران‌قیمت و بالارده هستند، اما نوکیا 3310 گوشی متفاوت و غیر هوشمندی است که دنیای متفاوتی با پرچمداران امروزی دارد.

ویدیوی تست جوشاندن گوشی در نوشابه

همانطور که در این ویدیو دیدید، سه گوشی نام برده شده درون ظرف‌های نوشابه قرار گرفتند و سپس با حرارت جوشانده شدند و حتی کمی بعد در ظرف‌ها نیز گذاشته شد. در نتیجه این تست، گوشی نوکیا 3310 کاملا ذوب شد و نشان داد افسانه‌هایی که در رابطه با این دسته گوشی‌ها گفته می‌شود و می‌گویند تحت هر شرایطی دوام می‌آورند، چندان واقعی نیستند. گلکسی اس 22 پلاس هم به شدت دود می‌کند و آسیب جدی می‌بیند، اما آیفون 13 اپل به طور عجیبی سالم و تروتمیز مانده و از نظر ظاهری آسیب زیادی ندیده، اما متاسفانه دیگر روشن نمی‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یکی شونو می‌دادید به من

  2. باید هر سه گوشی رو توی یه مدل نوشابه تست میکردن..ایفون خب معلومه نوشابه بدون رنگ اسیب کمتری میبینه