وحشی‌ترین قزل آلای جهان

وحشی‌ترین قزل آلای جهان که حتی در برابر تانک و مسلسل هم سر خم نکرد

با وحشی‌ترین قزل آلای جهان آشنا شوید. این قزل آلای قاتل، با ارتش بریتانیا، تانک و مسلسل روبرو شد؛ اما تا آخرین لحظه مقاومت کرد.

در نزدیکی شهر کانتربری بریتانیا و در سال ۱۹۹۷ وحشی ترین قزل آلای جهان به نام آرواره، لقب هیولای دریاچه ایکهام را از آن خود کرد و یک پرورش دهنده ماهی به‌ نام آلف را به وحشت انداخت. آرواره بیش از ۳۰۰۰ ماهی قرمز ارزشمند دریاچه را بلعید و پس از جان سالم به در بردن از حملات ارتش بریتانیا به وسیله یکی از اولین شوکرهای الکتریکی دنیا شکست خورد.

در ۱۰ ژوئن ۱۹۹۷ سرهنگی به نام بلاشرز و یک جوخه ارتشی با مسلسل، بمب و یک تانک کوچک برای شکست قزل آلا وارد عمل شدند. بلاشرز کهنه سرباز ارتش بود و افتخارات زیادی داشت. به محض رسیدن به دریاچه، سربازان آب را با دینامیت پر کردند.

ظاهراً آلف با بمباران شدن برکه‌اش به بهای کشته شدن ماهی قاتل مشکلی نداشت. انفجار برکه، ماهی‌ها و قورباغه‌ها را در ارتفاع تقریبا ۱۵ متری به هوا پرتاب کرد.

قزل آلا-وحشی‌ترین ماهی-ارتش بریتانیا

آلف پس از خوشحالی از مرگ ماهی گفت:

او برای من دردسرهای زیادی ایجاد کرده‌است؛ اما فکر می‌کنم به نوعی برای او احترام زیادی قائلم. مطمئناً از مرگ او خوشحالم.

بااین‌حال ماهی با موفقیت از بمباران و مسلسل فرار کرد و باز هم ویرانی به بار آورد تا اینکه دو مهندس به داخل برکه رفتند و موفق شدند آن را با یک شوکر الکتریکی ۲۴۰ ولتی و یک تور بزرگ بگیرند.

معلوم شد که مقصر ماجرا یک ماهی سوف ۴۵۰ گرمی بود که کمی شبیه به قزل آلا است. مهندس‌ها به جای کشتن آرواره، آن را در مخزن مجاور رها کردند، جایی که احتمالا به خوردن ماهی‌های کوچکتر ادامه می‌داد.

قزل آلای وحشی-هیولای دریاچه ایکهام-آرواره

شکست این ماهی یک روز مهم برای سلاح‌های الکتروشوک بود. شوکر الکتریکی تنها ۳ سال قبل از این واقعه اختراع شده بود و گرفتن این ماهی به یکی از اولین استفاده‌های جنگی یک سلاح الکتروشوک تبدیل شد.

بنابراین دفعه بعد که خبر توقف یک قاتل یا دزد به وسیله شوکر را می‌خوانید، ممکن است از این ماهی برای فداکاری‌ اش تشکر کنید!

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه