مرحله دوم قرعه کشی خودرو

مرحله دوم قرعه کشی خودرو در این تاریخ انجام می‌شود

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام تاریخ دقیق مرحله دوم قرعه کشی خودرو گفت برای ارتقای ضرایب فنی و ایمنی فرایند قرعه کشی اقدامات متعددی انجام خواهد شد.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو روز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 آغاز به کار کرد و مقرر شد تمام خودروسازان داخلی و بخش خصوصی محصولات خود را از این سامانه به مشتریان عرضه کنند. متقاضیان نیز با مراجعه به این سامانه برای خرید خودرو اقدام کردند. هرچند برگزاری مرحله اول قرعه کشی در این سامانه حواشی زیادی را به همراه داشت، اما به زودی قرار است مرحله دوم قرعه کشی در این سامانه به انجام برسد.

زمان برگزاری مرحله دوم قرعه کشی خودرو

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو 25 تیرماه و حداکثر تا پایان تیرماه برگزار خواهد شد. وی افزود قرار است 82 هزار دستگاه خودرو به شکل قطعی در مرحله دوم عرضه شود، اما احتمال دارد این تعداد به 100 هزار دستگاه نیز افزایش پیدا کند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود با اعلام این که قرعه کشی با همان سامانه مگا به انجام خواهد رسید، تاکید کرد برای ارتقای ضرایب فنی و ایمنی نیز اقداماتی در نظر گرفته شده است.