آدم فضایی‌ بیگانه سایبورگ

آدم فضایی‌های بیگانه، احتمالا بدن خود را به سایبورگ تبدیل کرده‌اند و دیگر سبز نیستند

آدم فضایی‌‌های بیگانه، احتمالا دیگر بدن سبز رنگ ندارند و خود را به سایبورگ تبدیل کرده‌اند. احتمالا ربات‌ها جایگزین آدم فضایی‌ها شده‌اند.

ستاره‌شناس سلطنتی، لرد ریس (Lord Martin Rees) معتقد است آدم فضایی‌های بیگانه مردان سبز رنگ کوچکی نیستند و به سایبورگ تبدیل شده‌اند. او معتقد است، ربات‌ها جایگزین بیگانگان شده‌اند و همچنین معتقد است که انسان‌ها نیز باید منتظر چنین آینده‌ای برای نسل بشر باشند.

لرد مارتین ریس، ستاره‌شناس سلطنتی است که از خانواده سلطنتی انگلستان حمایت می‌کند. اخیرا این ستاره‌شناس در جشنواره علمی چلتهام سخنرانی‌ کرد. او به حضار گفت:

جستجوی فرازمینی‌ها احتمالا به کشف چیزی متفاوت از ما ختم می‌شود. ما انتظار داریم زندگی آدم فضایی‌ها چگونه باشد؟ من فکر می‌کنم، اگر بخواهیم تمدنی را کشف کنیم مانند تمدن ما نخواهد بود. بلکه تمدنی رباتیک و الکترونیک خواهد بود.

آدم فضایی‌های بیگانه سایبورگ- ستاره‌شناس لرد ریس

او معتقد است، آدم فضایی‌های بیگانه که گوشت و خون داشتند احتمالا تاکنون توسط ربات‌های هوشمند تسخیر شده‌اند. این احتمال وجود دارد که ربات‌ها سیاره‌های دور را تصرف کرده باشند و موجودات فضایی یک میلیون سال از ما جلوتر باشند.

پروفسور لورد ریس مردی ۷۹ ساله است که از نامه‌های افراد پیگیر آدم فضایی‌ها خسته شده و از آنها درخواست می‌کند تا از این پس به همدیگر نامه بنویسند. او گفت که نامه‌هایی از افراد، دریافت می‌کند که می‌گویند، بیگانگان آن‌ها را دزدیدند یا آنها را ملاقات کرده‌اند.

او معتقد است که آدم فضایی‌هایی که به سختی به اینجا برسند، فقط با ملاقات چند نفر از اینجا نخواهند رفت.

ایلان ماسک قصد دارد در سال ۲۰۲۶، افراد را به مریخ بفرستند. لرد ریس در این باره پیش‌بینی کرد که در صورت موفقیت این برنامه ، افرادی که در مریخ زندگی می‌کنند، احتمالا در چنل نسل به سایبورگ، یعنی ترکیبی از گوشت و خون و ربات تبدیل شوند؛ اما هشدار داد که مقابله با تغییرات آب و هوایی روی زمین از زندگی در مریخ آسان‌تر است.

آدم فضایی‌های بیگانه سایبورگ-سایبورگ

در گزارشی از مجله دیلی استار بنابر گفته لرد ریس، ربات‌هایی که ما امروزه می‌سازیم، درواقع اولین گام‌ها در شکل‌گیری تمدنی در اشکال حیات مصنوعی است که دوام بیشتری نسبت به بشر خواهد داشت. او گفت:

مطمئناً پس از چند قرن دیگر، ما توسط موجودات الکترونیکی جایگزین شده‌ایم و این موجودات تقریبا جاودانه خواهند بود و می‌توانند تا پایان تاریخ کیهان، عمر کنند.

لرد ریس همچنین گفت که احتمالا این روند قبلا در سایر سیارات کهکشان اتفاق افتاده‌ است و آنها احتمالا به سایبورگ تبدیل شده‌اند.

ست شوستاک، کارشناس سازمان جستجوی هوش فرازمینی (SETI) نیز معتقد است، مسافران بین ستاره‌ای بدن بیولوژیکی خود را پشت سر گذاشته‌اند و اولین آدم فضایی‌های بیگانه‌ای که با ما ملاقات کنند، مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند بود. شوستاک گفت:

با توجه به اینکه به احتمال زیاد، آدم فضایی‌ها ماشینی باشند، حدس زدن انگیزه این موجودات بسیار سخت خواهد بود.

در یک کنفرانس مطبوعاتی ناسا، بیل نلسون گفت که تحقیقاتی درباره بازدید آدم فضایی‌های بیگانه از زمین، در حال انجام است. نلسون، رئیس جدید آژانس و فضانورد سابق ناسا است. او از دانشمندان درخواست کرد، مشاهده‌های تایید شده اخیر یوفوها را بررسی کنند. یکی از مشاهده‌های در حال بررسی مربوط به سال ۲۰۰۴ است.

آدم فضایی‌های بیگانه سایبورگ-یوفو-بشقاب پرنده

در سال ۲۰۰۴، دو خلبان نیروی دریایی ایالات متحده دریا را در زیر یک جسم صاف و سفید مانند دیدند. سپس این جسم با سرعت باورنکردنی از آنها دور شد. نلسون در کنفرانس اخیر گفت که در سال‌های اخیر صدها مورد از پدیده‌های هوایی غیر قابل توضیح، مشاهده شده‌اند و ناسا بررسی این موضوع را جدی می‌گیرد.

او قول داد که ناسا با این موضوع از دیدگاه علمی برخورد کند. یکی از خبرنگاران از او پرسید که آیا اشیائی که وزوزکنان در کنار کشتی‌های جنگی ایالات متحده و سایر تاسیسات نظامی دیده شده‌اند، دشمن هستند؟ نلسون در پاسخ گفت:

آیا فکر می‌کنم که آنها دشمن هستند؟ من امیدوارم که اینطور نباشد؛ زیرا خلبان نیروی دریایی آن را به گونه‌ای توصیف می‌کرد که یک لحظه اینجاست و لحظه بعد نیست

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*