دیدار استارتاپی ایرانسل

برگزاری سومین دیدار استارتاپی ایرانسل

سومین دیدار استارتاپی ایرانسل امروز چهارشنبه 22 تیر برگزار می‌شود. در این نشست، ظرفیت‌های همکاری موجود بین مدیران ایرانسل و استارتاپ‌ها بررسی خواهد شد.

امروز چهارشنبه 22 تیرماه 1401، سومین دیدار استارتاپی ایرانسل برگزار می‌شود. در سومین نشست از سلسله دیدارهای استارتاپی ایرانسل که با نام Irancell Meetup شناخته می‌شوند، مدیران ایرانسل و استارتاپ‌ها به بررسی ظرفیت‌های همکاری موجود می‌پردازند. در این رویداد، استارتاپ‌ها در کارگاه 7 و 8 کارخانه نوآوری آزادی حضور دارند.

اهداف برگزاری دیدار استارتاپی ایرانسل

از اهداف برگزاری رویدادهای Irancell Meetup می‌توان به هم‌اندیشی استارتاپ‌ها و مدیران ایرانسل به منظور ایجاد ارتباط نزدیک‌تر و گفت‌وگوی مستقیم با کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان، معرفی خدمات، زیرساخت‌ها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری ایرانسل، شناسایی استارتاپ‌های مستعد در حوزه دیجیتال و بررسی سرمایه‌گذاری ایرانسل روی استارتاپ‌ها اشاره کرد.

دومین دور از دیدارهای استارتاپی ایرانسل در روز سوم خرداد 1401 با حضور استارتاپ‌های استان فارس و با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در این دانشگاه برگزار شده بود. اولین نشست هم در روز ششم اردیبهشت 1401 با حضور حدود 30 نفر از زیست‌بوم استارتاپی در تهران برگزار شد. قرار است نشست‌های بعدی در این رابطه هم در شهرهای مختلف کشور برگزار شوند.

در این رویدادها، استارتاپ‌ها علاوه بر معرفی و توضیح حوزه فعالیتی خود، نیازهای خودشان برای همکاری با ایرانسل را عنوان می‌کنند و ظرفیت‌های همکاری موجود مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین مدیران ایرانسل نیز برای توسعه محضولات و خدمات این استارتاپ‌ها، نظرهای خود را با آنها به اشتراک می‌گذارند. پیش از این، ایرانسل با راه‌اندازی مرکز نوآوری و اقدامات مختلفی مانند برگزاری رویدادهای متعدد نوآوردگاه و ایرانسل پیچ، تلاش کرده بود از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان ایرانی حمایت کند و کمکی به کارآفرینی و اشتغال‌زایی در چارچوب رشد اقتصاد دیجیتال کرده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*