قرعه کشی دور دوم فروش خودرو

تاریخ قرعه کشی دور دوم فروش خودرو مشخص شد

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام تاریخ قرعه کشی دور دوم فروش خودرو گفت در این دوره ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر برای خرید خودرو ثبت نام کردند.

مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از ساعت 17 روز یکشنبه 25 تیر تا ساعت 17 روز یکشنبه 28 تیر 1401 برگزار شد. خودروسازان دولتی و خصوصی در این مرحله بیش از 76 هزار و 700 دستگاه خودرو را از طریق سامانه یکپارچه به مشتریان خود عرضه کردند.

اعلام زمان برگزاری قرعه کشی دور دوم فروش خودرو

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص زمان انجام قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو عنوان کرد قرعه کشی این مرحله ساعت 10 صبح روز شنبه 1 مرداد 1401 از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام خواهد شد.

طبق گفته قالیباف، نتایج قرعه کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته اعلام خواهد شد. وی از دلایل این تاخیر نیز به تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن آنها اشاره کرد.

سخنگوی وزارت صمت در ادامه عنوان کرد در مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه خودرو به طور کلی 6 میلیون و 57 هزار و 555 نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان مراحل ثبت نام را انجام دادند.

گفتنی است از آنجایی که خودروسازان دولتی و خصوصی حدود 76 هزار و 700 دستگاه خودرو در این مرحله عرضه کردند، شانس برنده شدن هر فرد ثبت نام کننده در قرعه کشی 1.3 درصد خواهد بود؛ یعنی از هر 79 نفر یک نفر شانس برنده شدن خواهد داشت.