وان پلاس 10RT

وان پلاس 10RT با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و 12GB رم، از بنچمارک گیگ بنچ بیرون آمد

به نظر می‌رسد وان پلاس 10RT پرچمدار بعدی OnePlus است. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در تست گیک بنچ حاضر شده است.

در حالی که زمان کمی تا رونمایی گوشی OnePlus 10T باقی مانده، اطلاعات و شایعات در خصوص پرچمدار بعدی این کمپانی، وان پلاس 10RT، مدتی است که دست به دست بین علاقمندان می‌چرخند.

بر اساس اطلاعات جدید، به تازگی محصول جدیدی از وان پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در بنچمارک گیک بنچ رویت شده است. انتظار می‌رود این گوشی پرچمدار، OnePlus 10RT باشد. این محصول همچنین برخی استانداردها و مجوزها را نیز در کشور هند کسب کرده است.

وان پلاس 10RT ؛ پرچمدار احتمالی OnePlus

بنا به ادعای وبسایت MySmartPrice، محصول جدید وان پلاس با کد مدل CPH2413 در تست گیک بنچ حاضر شده است.‌ این کد مدل پیش از این به گوشی OnePlus 10RT نسبت داده شده بود. این محصول به سیستم عامل اندروید 12 مجهز بود و هشت گیگابایت رم در اختیار داشت.

وان پلاس 10RT

پردازنده حاضر در این پرچمدار جدید OnePlus، چهار هسته با فرکانس 2.02 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و یک هسته قدرتمند با فرکانس 3.19 گیگاهرتز در اختیار داشت. این مشخصات، مربوط به جدیدترین تراشه کوالکام، Snapdragon 8+ Gen. 1 است که به واحد پردازش گرافیکی Adreno 730 مجهز است.

این گوشی همچنین در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 828 شده و در تست چند هسته‌ای، امتیاز 3414 را به دست آورده است.

البته علیرغم اینکه این اطلاعات همگی در پایگاه Geekbench قابل دسترسی هستند، اما تضمینی نیست که مربوط به یک گوشی پرچمدار جدید از وان پلاس باشند. این احتمال وجود دارد که این مشخصات صرفا مربوط به گوشی وان پلاس 10T باشند که در روز سوم آگوست رسما رونمایی خواهد شد.

بر اساس برخی شایعات دیگر پیرامون وان پلاس 10RT، این گوشی ممکن است به یک صفحه نمایش امولد با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز باشد. همچنین این محصول احتمالا از چینش سه‌گانه دوربین در پشت بهره خواهد برد که متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی OnePlus 10RT

همچنین برخی شایعات دیگر هم به تجهیز پرچمدار بعدی وان پلاس به شارژ سریع 150 واتی اشاره دارند که البته با در نظر گرفتن علاقه این کمپانی به تکنولوژی‌های شارژ سریع چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*