نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو

آیفون ۱۴ پرو احتمالاً به یکی از امکانات کاربردی اندروید مجهز می‌شود

طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده، گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس اپل می‌توانند یکی از قابلیت‌های جذاب پرچمداران اندرویدی را ارائه کنند.

احتمالاً اپل تصمیم گرفته باشد قابلیت «نمایشگر همیشه روشن» را به دو گوشی پرچمدار آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس اضافه کند تا این یکی دیگر از تفاوت‌‌های دو پرچمدارش نسبت به دو مدل معمولی سری ۱۴ باشد. مدتی است که چنین شایعه‌ای شنیده می‌شود، اما ظاهراً شواهدی در نسخه آزمایشی Xcode 14 ظاهر شده است.

شواهدی که از انیمیشن‌ها و ویجت‌های صفحه قفل کشف شده، نشان می‌دهد که این صفحه سیاه و سفید است و علائم با رنگ سفید روی آن به نمایش درخواهند آمد. علاوه بر این این صفحه حاوی ساعت نیز هست.

نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو

با توجه به اینکه اپل به تازگی روی صفحه قفل در iOS 16 کار کرده است، منطقی است که به دنبال طراحی ویژگی‌های جدیدی برای پرچمداران آینده‌اش باشد. در ادامه این گزارش همچنین به این مورد اشاره شده که نسخه بتای آی او اس ۱۶ دارای حالت «خواب» تصاویر پس زمینه است که می‌تواند رنگ آن‌ها را از بین ببرد تا به افزایش عمر باتری کمک کند.

MacRumors می‌گوید اگر این اطلاعات فاش شده درست باشد، گوشی‌های مدل 14 Pro و Pro Max اپل با دریافت نرخ رفرش ۱ هرتزی روی پنل خود، از فناوری نمایشگر مورد نیاز برای استفاده از Always On Display برخوردار خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*