یوفو

عجیب‌ترین حقایق ناگفته درباره یوفوها که مغز شما را منفجر خواهند کرد

در ادامه این مطلب جذاب با عجیب‌ترین حقایق ناگفته درباره یوفوها آشنا شوید؛ از اسناد مخفی دولت‌ها گرفته تا اولین بشقاب پرنده مشاهده شده تاریخ.

بشقاب پرنده‌ها همیشه موضوع جذابی برای بحث بوده‌اند. اسناد بی‌شماری نیز وجود دارند که ثابت می‌کنند، دولت‌ها پدیده‌های هوایی ناشناس را زیر نظر داشته‌اند. اسناد یوفوها حتی شامل روزنامه‌ای قدیمی و نامه‌ انیشتین هستند. در ادامه این مطلب گجت نیوز به عجیب‌ترین حقایق ناگفته درباره یوفوها خواهیم پرداخت.

آشنایی با عجیب‌ترین حقایق ناگفته یوفوها

با وجود این که دولت‌های سراسر جهان اعتقاد به یوفوها و مطالعه درباره آن‌ها را به ظاهر نادیده گرفته‌اند؛ اسنادی وجود دارند که خلاف این موضوع را اثبات می‌کنند.

به عنوان مثال دولت آمریکا، میلیون‌ها دلار برای مطالعه اشیاء پرنده ناشناسی هزینه کرده است که با درک بشر از فیزیک همخوانی نداشته‌اند. نمونه‌هایی از این اسناد طبقه بندی شده را می‌توانید در منبعی که در انتهای این مطلب گجت نیوز به آن‌ها اشاره شده‌است، مشاهده کنید.

وقتی صحبت از یوفوها و موجودات فضایی می‌شود، باید به فیلم‌ها، ادعاها و مدارک دیگر نیز اشاره شود. به عنوان مثال چند وقت پیش وزارت خارجه ایالات متحده، یک فیلم مربوط به یوفوها را که توسط یک هواپیمای جنگی بوئینگ (F/A-18F Super Hornet) ضبط شده بود، از طبقه بندی خارج کرد.

یوفوها

این تصویر از ویدیویی که به آن اشاره شد، تنها مورد به ثبت رسیده از یوفوها نیست. در واقع ویدیوهای متعددی از یوفوها ضبط شده‌اند که درک ما را از این موضوع به چالش می‌کشند. پنتاگون به مطالعه تکنولوژی یوفوهای عجیب پرداخته است.

آژانس‌های فضایی در سراسر جهان وجود یوفوها را مستقیماً تایید نکرده‌اند؛ اما اسناد طبقه بندی شده نشان می‌دهند که دولت‌ها به مطالعه فناوری عجیب آن‌ها پرداخته‌اند.

در برنامه مخفی پنتاگون، چندین تحقیق در مورد «فناوری‌های عجیب و غریب نگران کننده» انجام شد. این واقعیت در نامه‌ای از هری رید (رهبر اکثریت سنا) به ویلیام سوم (معاون وزیر) فاش شد.

اسناد مربوط به برنامه «شناسایی تهدیدهای هوافضای پیشرفته» به وضوح نشان می‌دهند که ایالات متحده، مطالعات محرمانه‌ای را در این باره انجام داده است. این مطالعات محرمانه درباره گونه‌ای از فناوری‌ بودند که می‌تواند به آن‌ها امکان کنترل نظامی بیشتر بر سایر کشورها را بدهد.

اسناد رسمی دیگری نیز وجود دارد که برخورد با یوفوها را در قطب جنوب را فاش می‌کند. قطب جنوب به شدت با مشاهداتی که از یوفوها و پدیده‌های ماوراء الطبیعه به ثبت رسیده‌اند،‌ مرتبط است.

قطب جنوب در تئوری‌های بی‌شماری به عنوان کانونی برای مشاهدات ماوراء الطبیعه شناخته شده‌است. درست است که برخی از تئوری‌ها هرگز اثبات نشدند؛ اما جزئیات عجیبی نیز درباره مشاهداتی که در قطب جنوب رخ داده‌اند، وجود دارد. به عنوان مثال دانشمندان در سال ۱۹۶۵ میلادی از سه ایستگاه تحقیقاتی مختلف در قطب جنوب گزارش مشاهده یوفوها را دادند.

حقایق ناگفته یوفوها

گزارش‌های رسمی متعددی درباره این برخورد با یوفوها منتشر شد. دو مورد از این گزارش‌ها توسط نیروی هوایی شیلی (FAC) و دو گزارش دیگر نیز توسط نیروی دریایی آرژانتین منتشر شدند. موسسه ملی تحقیقات قطبی بریتانیا (B.A.S) نیز گزارشی در این باره منتشر کرد. در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۱۹۶۵، محققی در نامه خود به موسسه ملی تحقیقات قطبی بریتانیا نوشت:

«پایگاه آرژانتینی در تاریخ ۷ و ۲۰ ژوئن و ۳ ژوئیه در جزیره فریب،‌ یک نور رنگی متحرک را مشاهده کرد. پایگاه شیلی نیز مشاهدات مشابهی در دو تاریخ اخیر داشت. نور قرمز، سبز و زرد سوسو زننده که در پایگاه بریتانیا 2300 Z مشاهده شد به سمت شمال می‌رود. این نور از دو موج به سرعت از سمت غرب حرکت کرد، در طول مسیر برای مدت کوتاهی معکوس شد و دوباره به شمال بازگشت. سپس در آن‌ جا حدود ۲۰ دقیقه ثابت ماند.

در نظر داشته باشید که افراد ما در قطب جنوب این موضوع را به اندازه کافی مهم ندانستند که آن را گزارش کنند. اما من به علت فشارهایی که از سمت اخبار بی بی سی، ان بی سی و مطبوعات به ما وارد شد، از مردم درخواست اطلاع رسانی کردم.»

سازمان سیا به تنهایی هزاران سند یوفو را از حالت طبقه بندی خارج کرده و منتشر کرده‌ است. بر طبق گزارش سازمان سیا، مجموعه اطلاعات این سازمان درباره یوفوها از دهه ۴۰ تا اوایل دهه ۹۰ میلادی فهرست شده‌اند.

بیشتر اسناد منتشر شده و حقایق ناگفته سیا درباره یوفوها، گزارش‌هایی از مشاهده غیرمستند یوفوها است. در این اسناد، یادداشت‌های درون سازمانی درباره نحوه رسیدگی آژانس‌ سیا به پرسش‌های مردم از یوفوها نیز وجود دارد.

جالب است بدانید که یوفوها یک پدیده مدرن نیستند. در ۱۴ آوریل سال ۱۵۶۱ میلادی،‌ مردمی که در نورنبرگ کنونی زندگی می‌کردند، شاهدان عینی یک یوفو عظیم بودند. آن چه در ادامه می‌خوانید اشاره روزنامه محلی آن زمان به این رویداد مهم است.

حقایق ناگفته یوفوها

در صبح روز ۱۴ آوریل سال ۱۵۶۱ بین ساعت ۴ تا ۵ صبح یک هیبت وحشتناک بر روی خورشید ظاهر شد و سپس در شهر، جلوی دروازه‌ها توسط بسیاری از مردم مشاهده شد. ابتدا دو کمان مانند ماه قرمز رنگ وسط خورشید ظاهر شدند.

سپس در دوطرف خورشید، گلوله‌های قرمز خونی و توپ مانند به شکل ۳ عدد در یک خط، ۴ عدد در یک مربع و برخی به تنهایی قرار گرفتند. چند صلیب قرمز نیز قابل مشاهده بود. از عقب ضخیم بودند؛ اما از جلو چکش مانند بودند و در میان آن‌ها میله‌هایی قرار داشت.

این کره‌ها شروع به جنگیدن با هم کردند. کره‌هایی که ابتدا در خورشید قرار داشتند به سمت آن‌هایی که در اطراف خورشید قرار داشتند، پرواز کردند. کره‌ها بیش از یک ساعت با هم جنگیدند. سپس خسته شدند و از غروب خورشید به زمین فرود آمدند، انگار که همه آن‌ها سوختند و سپس با انتشار دود عظیمی روی زمین تلف شدند.

سپس چیزی مشابه نیزه سیاه بسیار بلند و ضخیم ظاهر شد. این نشانه‌ها به چه معناست؟ فقط خدا می‌داند. نشانه‌های فراوانی را دیدم که از سوی خداوند متعال برای ما فرستاده شدند. یک فرد خدا ترس به هیچ عنوان این نشانه‌ها را نادیده نخواهد گرفت، بلکه آن‌ها را به عنوان هشداری از خدای مهربان در نظر می‌گیرد. آمین

نوشته‌های جالب بالا از هانس گلاس، نقاش نامه نورنبرگ بودند. یکی دیگر از عجیب‌ترین حقایق ناگفته یوفوها مربوط به یکی از اولین گزارش‌ها درباره یوفوها است. اولین اشاره رسمی به اشیاء پرنده ناشناس در آمریکای شمالی به سال ۱۶۳۹ باز می‌گردد.

این رویداد در نزدیکی شهر بوستون رخ داد. جان وینتروپ (فرماندار ماساچوست) در دفتر خاطرات شخصی خود نوشت که نورهای غیر قابل توضیحی در ماه مارس سال ۱۶۳۹ میلادی آسمان را پر کردند. چندیدن نفر در همان زمان گزارش کردند که حساب زمان از دستشان خارج شده‌است.

یک سند دیگر مربوط به سال ۱۹۶۸، جزئیات یک یوفو مرموز را نشان می‌دهد که در شمال منطقه ساسکاچوان مشاهده شد. در نامه‌ای به وسیله نقلیه‌ای اشاره شد که در فضا حرکت می‌کرد.

همچنین در این نامه اشاره شد که در اکتبر سال ۱۹۶۸، یک قطعه فلزی مینیاتوری توسط خلبان ناشناسی کشف شده و به نماینده منطقه‌ای کمیته شهاب سنگ‌های شورای ملی تحقیقات کانادا تحویل داده شد. این شیء فلزی عجیب در منطقه دریاچه ولاستون و در نزدیکی مرز مانیتوبا کشف شد.

حقایق ناگفته یوفوها

یکی دیگر از عجیب‌ترین حقایق ناگفته یوفوها، نوشته اوپنهایمر و انیشتین درباره یوفوها است. یکی از اسناد طبقه بندی نشده درباره یوفوها توسط اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی و آلبرت انیشتین نوشته شده‌است.

این سند ۶ صفحه‌ای جذاب، یکی از اولین مواردی است که در آن به موجودات بیولوژیکی فرازمینی اشاره شده‌است. این سند نشان می‌دهد که ارتش آمریکا، حضور یوفوها را پذیرفته است. این سند به طور کامل در این لینک قرار گرفته است.

وینستون چرچیل نیز درباره موجودات بیگانه نوشته است. این مطلب از چرچیل در سال ۲۹۳۹ میلادی نوشته شد و تیتر آن «آیا ما در جهان تنها هستیم؟» بود. او نوشت:

من آنقدر تحت تاثیر موفقیت تمدن خودمان نیستم که فکر کنم ما تنها نقطه در این جهان عظیم هستیم که شامل موجودات زنده و متفکر است. حتی فکر نمی‌کنم که ما بالاترین نوع رشد جسمی و ذهنی در قطب نمای وسیع فضا و زمان باشیم.

یوفو

یکی از حقایق ناگفته درباره یوفوها این است که یوفوها در ایالت کالیفرنیا بیشتر از هر ایالت دیگری در ایالات متحده مشاهده شده‌اند. لس آنجلس نیز در بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۵ بیشترین مشاهده یوفوها را داشته است.

در فوریه سال ۱۹۴۲ مردم شاهد یک شیء بشقاب مانند در بالای شهر بودند. یک شیء عظیم در صبح روز ۲۵ فوریه در رادار ثبت شد و سپس به سرعت ناپدید شد. این رویداد «نبرد لس آنجلس» نام گرفت.

در آن روز آژیرهای حمله هوایی به صدا درآمدند و شهر کاملا تاریک شد. سپس نورافکن‌های عظیم آسمان را برای یافتن تهدید احتمالی جستجو کردند. در همین حین عکسی نیز از این شیء مرموز گرفته شد.

حقایق ناگفته یوفوها

یکی از اتفاقات جالب دیگر در ۱۹ ژوئیه سال ۱۹۵۲ رخ داد. در این روز، کنترل کننده‌های ترافیک هوایی در فرودگاه ملی واشنگتن یک وسیله نقلیه پرنده ناشناس را در رادار خود مشاهده کردند که با سرعت بالا حرکت می‌کرد.

در هفته‌های بعد از این اتفاق،‌ اعضای نیروهای مسلح و نیروی هوایی آمریکا گزارش مشاهده نورهای عجیبی در آسمان را دادند. نیروی هوایی ایالات متحده یک کنفرانس مطبوعاتی را ترتیب داد تا مردم را آرام کند. اما به هر حال این شیء مشاهده شده در رادار یک راز باقی ماند.

حادثه جنگل رندلشم (rendlesham) نیز یکی از مرموزترین مشاهدات از یوفوها است. در دسامبر سال ۱۹۸۰ میلادی، اعضای نیروی هوایی ایالات متحده که در منطقه R.A.F وودبریج و بنتواترز مستقر بودند، گزارشی از مشاهده یک کشتی مرموز در آسمان دادند.

ظاهراً این یوفو چندین رنگ مختلف از خود ساطع کرده و سپس فرود آمده است. سربازان برای تحقیق بیرون رفتند و سفینه فضایی را پیدا کردند. روز بعد تشعشات بشقاب پرنده از نمودار خارج شد. بعد از این واقعه، گزارش‌هایی از درختان آسیب دیده در منطقه مجاور داده شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یوفو یک دروغ و سرگرمی بیشتر نیست، آمریکا مارو سرکار میزاره

  2. نمیدونم چرا هرچی گزارش یوفو هست تو کشور ایالات متحده و اطراف اون هست…تا حالا تو کشورهای همسایه ما همچین گزارش هایی دیده نشده…ولی من مطمعنم تو این دنیا ما تنها نیستیم.و موجوداتی دیگر حتی از ما پیشرفته تر در سیاراتی دیگه وجود دارن.از ساخت اهرام مصر که هر سنگ بیشتر از ۴۰ تن وزن داره که تو صحرای شنی ساخته شده که سنگهارو از چندین کیلومتر اون طرف تر اوردن که حتی با پیشرفت علم الان ساخت همچین چیزی خیلی سخته.یا اشیای قدیمی یا کتیبه ها ی باستانی که روی اون ها عکس ادم فضایی یا بشقاب پرنده کشیده شده اینها اتفاقی نیستن

  3. جالب بود ولی من تا خودم نبینم یا فیلمی گرفته نشه ازشون نمیتونم باور کنم