سقوط گوی فلزی عجیب از مکزیک

سقوط یک گوی فلزی عجیب از آسمان مکزیک + عکس

سقوط گوی فلزی عجیب از آسمان مکزیک کنجکاوی مردم را برانگیخته و شایعات زیادی درباره آن به وجود آورده است؛ اما درباره این گوی مرموز چه می‌دانیم؟

در دنیای امروز پدیده‌های عجیب و غریب زیادی وجود دارند که چرایی برخی از آنها مشخص شده و برخی دیگر همچنان رازی سر به مهر مانده است. به تازگی مطلع شده‌ایم که در مکزیک و از آسمان این کشور، گوی مرموزی به زمین سقوط کرده است. به گفته یکی از کارشناسان هواشناسی مکزیک، جنس و متریال این گوی از پلاستیک سخت یا آلیاژی از فلزات است.

سقوط گوی فلزی عجیب از آسمان مکزیک

در حال حاضر با نهایت دقت و رعایت تمام جوانب احتیاط، شیء مرموز افتاده از آسمان به آزمایشگاه برده شده تا دانشمندان روی آن کار کنند. البته احتمال اولیه این است که بخشی از موشک چینی است که چند روز پیش به مدار زمین ارسال شده بود. با این حال اطلاعات تکمیلی همچنان منتشر نشده است.

سقوط گوی فلزی عجیب از مکزیک

کارشناس مشهور مکزیک، ایسیدرو کانو بیان داشته این گوی مرموز پلاستیکی یا فلزی چند روز پیش در شهر وراکروز سقوط کرده و شاهدان عینی گفته‌اند وقتی به زمین افتاده سر و صدای زیادی داشته، اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر آتش سوزی وجود نداشته است. گفته می‌شود این گوی قسمتی از موشک چینی است که هفته گذشته در اقیانوس هند سقوط کرده و کانو در این زمینه هشدار داده مردم به هیچ وجه نزدیک آن نشوند؛ زیرا احتمال دارد تشعشات رادیواکتیوی داشته باشد.

همچنین آقای کانو اعلام داشت که مردم محلی وراکروز نباید اقدام به باز کردن آن کنند، زیرا ممکن است صدمات جبران ناپذیری به بار آورد و در یک پست از آنها خواست تا رسیدن نیروی دریایی و وزارت دفاع مکزیک صبر کنند. کانو می‌گوید، روی این گوی مرموز یک کد حک شده، اما محلی برای باز کردن و دیدن درون آن وجود ندارد.

 

گوی فلزی عجیب مکزیک

لازم به ذکر است که دو سال پیش در صحرای یوتا مونولیت مرموزی کشف شد که به شدت مردم آن ناحیه را کنجکاو کرده بود. این گوی مرموز مکزیکی شباهت‌های زیادی با آن سازه فلزی دارد، ولی نمی‌توان گفت دقیقا چیست. به گفته ایسیدرو کانو محققان برای بررسی‌های بیشتر گوی مذکور را از مکزیک خارج کرده‌اند و مشخص نیست که ماهیت آن دقیقا چیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چین دشمن بشریت ، اخرش چین باعث انقراض بشر میشه