نمایشگر تاشو

سامسونگ حالا در فکر ساخت یک تبلت منعطف تاشو است

طبق خبری فاش شده، سامسونگ به طور غیرمنتظره‌ای در حال کار بر روی یک تبلت تاشو است که احتمالا طی چند ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

به گفته یک منبع افشاگر، سامسونگ در حال ساخت یک تبلت تاشو منعطف است و این احتمال وجود دارد که ظرف مدت کوتاهی از آن رونمایی کند. این غول کره‌ای سهم قابل توجه 74 درصدی از بازار محصولات تاشو را به خود اختصاص داده است. گلکسی زد فلیپ 3، محبوب‌ترین گوشی هوشمند تاشو تاکنون بوده و به تنهایی بیش از نیمی از کل فروش گوشی‌های تاشو در سال 2021 را از آن خود کرده است.

از زمان عرضه اولین نمایشگرهای تاشو، سامسونگ در خط مقدم این فناوری جدید قرار داشته است. ساخت گوشی هوشمند با استفاده از این فناوری، چالشی به مراتب بزرگ و قابل قیاس با تولید اولین آیفون محسوب می‌شد. با این وجود، به نظر می‌رسد که این نوآوری به دلایلی در حالت رکود قرار گرفته است. در حال حاضر دو برداشت اصلی از فناوری تاشو داریم که اولی تلاش برای جایگزینی با فبلت‌ها و هم‌چنین عرضه دستگاه‌هایی مانند سری زد فولد برای تا شدن به عنوان گوشی هوشمند و استفاده از آن به صورت باز، در نقش تبلت است.

نمایشگر تاشو سامسونگ

در واقع، گوشی‌های تاشو سامسونگ یا از سری فولد هستند که در حالت تا شده، کوچک و سپس می‌توانند باز و امتداد پیدا کنند و یا تاشوهایی کوچک مانند سری فلیپ هستند که در صورت باز شدن، تبدیل به یک گوشی هوشمند با اندازه عادی خواهند شد. اما آیا سامسونگ می‌تواند دستگاهی مانند تبلت تاشو بسازد که در حالت تا شده نمایشگری بزرگ داشته و پس از باز شدن، حتی بزرگ‌تر شود؟

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار بر روی توسعه این ایده است. به گفته IceUniverse، از افشاگران سرشناس، سامسونگ در حال ساخت یک تبلت تاشو است. این اطلاعات ابتدا طی پستی در شبکه ویبو به اشتراک گذاشته شد. با توجه به این شایعه، احتمالا در کنار سری مورد انتظار گلکسی تب S9، یک تبلت تاشو به نام گلکسی تب فولد نیز معرفی خواهد شد.

در حالی‌که مشتاقانه منتظر عرضه دو گوشی جدید تاشو سامسونگ، یعنی گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 هستیم، این احتمال وجود دارد که این شرکت با عرضه گلکسی تب فولد، مخاطبان را شگفت‌زده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*