بهترین عکس یوفوها

بهترین عکس یوفوها بعد از 32 سال مخفی ماندن، بالاخره منتشر شد + داستان عکس

سرانجام پس از 32 سال مخفی ماندن، بهترین عکس یوفوها منتشر شد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید و از داستان آن مطلع شوید.

بشقاب پرنده‌ها یا یوفوها موضوع داغی هستند که همه مردم می‌خواهند حقیقت را درباره آنها بدانند. آیا ما در جهان تنها هستیم؟ آیا یوفوها و بشقاب پرنده‌ها شواهدی از حضور بیگانگان هستند و آیا موجودات بیگانه به ملاقات ما آمده‌اند؟ آیا ویدیوهای نیروی دریایی آمریکا از یوفوها و هواپیماهای ناشناسی که در حال انجام مانور بودند، اثباتی بر وجود فناوری‌های دنیای دیگری است؟

این سوال‌ها تاکنون بی پاسخ مانده‌اند، اما با وجود آن، حداقل پیشرفت‌های کوچکی در این زمینه حاصل شده است. ادعاهای خارق‌العاده به شواهد محکمی نیاز دارند و چه مدرکی می‌تواند بهتر از عکسی باشد که به عنوان بهترین عکس یوفوها تاکنون شناخته می‌شود؟

این عکس مربوط به یک مورد مشهور از مشاهده یوفو در بریتانیا می‌شود که با نام عکس کالوین نیز شناخته شده است. در این تصویر، یک شی مرموز پرنده به شکل الماس بر فراز ارتفاعات دیده می‌شود که توسط یک هواپیمای نظامی هریر تعقیب شده است. پس از سال‌ها تحقیق، پروفسور دیوید کلارک سرانجام عکس مخفی شده و گم شده کالوین را پیدا کرد و این تصویر در رسانه‌ها منتشر شد. قطعا این تصویر را باید بهترین عکس یوفوها تاکنون بدانیم که حالا بالاخره پس از 32 سال مخفی ماندن منتشر شده است.

داستان بهترین عکس یوفوها چیست؟

دو کوهنورد این عکس را در حوالی ساعت 9 شب در 4 آگوست 1990 در دامنه تپه‌ای در نزدیک کالوین در 56 کیلومتری شمال غربی پرث گرفتند. به گفته این افراد که تا به امروز هویت آنها ناشناس مانده است، این شیء فلزی حدود ده دقیقه در کنار جت‌های جنگنده معلق و در حال پرواز بود. تخمین زده می‌شود طول این شی حدود 30 متر بوده و با سرعت زیاد در حال حرکت بود که باعث شد ناظران و شاهدان آن حیرت‌زده شوند.

با این حال این دو کوهنورد توانستند این لحظه را در دوربین خود ثبت کنند. آنها شش عکس را از این یوفوی الماس‌شکل و جت جنگنده که ظاهرا در تعقیب آن بود گرفتند. یک روزنامه اسکاتلندی این عکس‌ها را دریافت کرد و سپس تصاویر گرفته شده به وزارت دفاع ارسال شدند. اما این داستان هرگز افشا نشد و عکس‌ها هم ناپدید شدند.

بهترین عکس یوفوها

پس از این اتفاقات، متخصصان فنی وزارت دفاع وارد عمل شدند تا آنچه که کوهنوردان دیده بودند و تصویری که ثبت کرده بودند را بررسی کنند. متخصصان جامعه اطلاعاتی از منابع و قابلیت‌های مختلف برای بزرگنمایی و تجزیه و تحلیل تصاویر استفاده کردند. تجزیه و تحلیل داده‌ها هیجان‌انگیز بود و متخصصان به این نتیجه رسیدند که این عکس های جذاب از یوفوها، جعلی نبوده‌اند و یک بشقاب پرنده واقعی را نشان می‌دهد. این شی پرنده ناشناس اصلا شبیه به یک هواپیمای معمولی نبود؛ هیچ چیزی به بدنه، بال‌ها، دم یا موتور وصل نشده بود و هیچ علامتی برای شناسایی آن به عنوان یک هواپیمای معمولی وجود نداشت.

همانطور که گفته شد، همه چیز درباره این مشاهده، از جمله عکس‌هایی که از یوفوها گرفته شدند، در یک کشوی فوق محرمانه قرار گرفتند و افرادی که آن را دیدند هم مخفی باقی ماندند. با تصاویری که هرگز توسط مردم دیده نشد، عکس کالوین به یک افسانه‌ی مدرن تبدیل شد. دکتر کلارک، دانشیار دانشگاه شفیلد هالام و متصدی پروژه آرشیو یوفوهای وزارت دفاع در آرشیو ملی، با کریگ لیدنسی، مسئول مطبوعاتی سابق نیروی هوایی سلطنتی RAF ارتباط برقرار کرد و توانست عکسی را پیدا کند. یک کپی از عکس اصلی توسط آقای لیندسی که رابط مطبوعات و وزارت دفاع در زمان تحقیقات اولیه در سال 1990 بود نگهداری می‌شد.

دکتر کلارک و وینی آدامز این عکس را از افسر سابق RAF دریافت کردند و اکنون این عکس توسط دانشگاه شفیلد هالام بایگانی شده است. آدامز به روزنامه رسانه سان آنلاین گفت کار کردن روی این پرونده با چنین تیم اختصاصی از بازرسان یک امتیاز ویژه بوده است. وی افزود پس از 32 سال و با انجام تحقیقات فشرده، احساس خوبی است که بتوانیم این عکس دست نیافتنی را به جهانیان نشان دهیم. ما از هر کسی که اطلاعاتی در مورد هویت عکاس یا پرونده دارد می‌خواهیم جلو بیاید.

در سال 2022 همه چیز افشا می‌شود؟

انتشار این عکس در زمانی اتفاق افتاده که قانون‌گذاران، افسران نظامی سابق و همچنین افسران اطلاعاتی اکنون مایلند آشکارا درباره موضوعی صحبت کنند که در گذشته‌ای نه چندان دور اطلاعاتی از آن منتشر نشده بود. اکنون شرایط تغییر پیدا کرده و پنتاگون هم به طور رسمی مطالعات درباره یوفوها را به لیست کارهای خود اضافه کرده است. ناسا در حال حاضر به طور فعال در حال بررسی یوفوها است و تلاش قابل توجهی انجام می‌دهد تا بتواند این اشیای مرموز را درک کند.

گفته می‌شود نسخه بزرگ شده این عکس جذاب از یوفو زمانی در دفتر یوفوی وزارت دفاع آویزان شده بود. با این حال این عکس پوسترمانند، احتمالا به دلیل سیاسی و بدون هیچ اثری از آن ناپدید شد. نیک پوپ، بازرس سابق وزارت دفاع که در دهه 90 میلادی برای دولت ایالات متحده آمریکا کار می‌کرد در مورد اشیای ناشناس پرنده تحقیق می‌کرد و اولین کسی بود که ماجرا را بیان کرد. وی ادعا می‌کند که بریتانیا از ایالات متحده پرسیده که آیا این عکس مربوط به یک هواپیمای آزمایشی است یا خیر. وزارت دفاع تصمیم گرفت جزئیات خاص این پرونده را تا سال 2076 میلادی مخفی کند؛ اگرچه به نظر می‌رسد این کار برای محافظت از نام و آدرس افراد موجود در پرونده انجام شده است.

بهترین عکس یوفوها

منطقه‌ای که عکس یوفو در آن گرفته شد

عکس کالوین که به عنوان بهترین عکس یوفوها تاکنون شناخته می‌شود، بسیار جالب است؛ اما این تصویر دقیقا چه چیزی را نشان می‌دهد؟ طبق بررسی‌های انجام شده، بعید به نظر می‌رسد که این عکس جعلی باشد، زیرا تحقیقات وزارت دفاع نیز نشان می‌دهد که عکس‌ها معتبر هستند. آیا ممکن است این یک سفینه فضایی بیگانگان باشد؟ با توجه به پرونده‌های وزارت دفاع، هیچ نتیجه‌گیری قطعی در مورد این شی بزرگ و ناشناس پرنده وجود ندارد.

با توجه به عکس‌هایی که گرفته شدند و حومه اطراف آن که قابل مشاهده است، وزارت دفاع توانست محاسباتی درباره اندازه این شی پرنده به دست بیاورد و معلوم شد که قطر آن نزدیک به 30 متر بوده است. دو جت نظامی در پس زمینه تصویر دیده می‌شوند و هیچ نشانه روشنی وجود ندارد که آیا آنها یوفو را اسکورت می‌کردند، آن را تعقیب و رهگیری می‌کردند یا حضور آنها در این مکان تصادفی بوده است.

برخی تئوری‌ها می‌گویند که این یوفو یک فناوری بیگانه بوده است و برخی از داستان‌ها هم به یک هواپیمای آزمایشی ایالات متحده به نام Aurora اشاره می‌کنند. با وجود این که هیچوقت وجود این هواپیما تایید نشد، اما اعتقاد بر این است که Aurora یک هواپیمای جاسوسی مافوق صوت بود.

آنچه عکس‌های کالوین نشان می‌دهند، واقعا یک راز محسوب می‌شوند، اما ما می‌دانیم که این عکس‌ها دستکاری نشده‌اند و در حقیقت یک شی ناشناس پرنده را نشان می‌دهند که از نظر اندازه هم واقعا عظیم و بزرگ بودند. بر اساس اظهارات شاهدان عینی، می‌دانیم که این یوفو در آسمان معلق بوده و هیچ صدایی شبیه به موتور جت یا هر چیز مشابهی تولید نمی‌کرد. همچنین وزارت دفاع می‌دانست که این پرنده نه متعلق به روس‌ها بوده و نه آمریکایی بوده است.

در هر صورت یوفوها و اشیای ناشناس پرنده همچنان یکی از مرموزترین پرونده‌ها محسوب می‌شوند؛ ولی این پدیده‌ها همواره شایسته بررسی‌های دقیق به روش‌های علمی هستند. عکس کالوین هم بهترین عکس یوفوها تاکنون معرفی شده است،‌ اما هیچوقت اطلاعات بیشتری درباره جزئیات این اتفاق افشا نشد و شاید در آینده بتوانیم اطلاعات بیشتری درباره ماجرای آن کسب کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این همه قصه نوشتید
    خب معلومه که یوفو ساخت بشر هستش دیگه

  2. اینا همه اش پروژهای نظامی هستن برای همین هم هست دقت کنین همیشه یک هواپیمای جنگی کنار اینا دیده شده چون پروژه کاملا مخفی و سری هست اسکورت میشن ، و دقیقا به همین دلیل هم هست وقتی یک شاهدی یا عکسی از این پروزه ها گرفته میشه سریعا بایگانی میشه و نمیزارن به بیرون درز کنه و زمانی اجازه پیدامیکنه تا منتشر بشه که اون پروژه حالا به هردلیلی به اتمام رسیده یا شکست خورده ، سفینه فضایی وجود خارجی نداره ، این سفینه ها رو حتی تسلا هم یک مدلش رو ترسیم کرده بود و چیز عجیب و غریبی نیست