ماشین لباسشویی و خشک کن جدید Bespoke

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید Bespoke سامسونگ با هوش مصنوعی معرفی شد

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید Bespoke سامسونگ با هوش مصنوعی معرفی شد. در ادامه با قابلیت‌های ماشین لباسشویی و خشک کن جدید سامسونگ آشنا خواهیم شد.

سامسونگ از ماشین لباسشویی و خشک کن Bespoke با هوش مصنوعی پرده برداشت که باید این محصول را پایدارترین، کارآمدترین و هوشمندترین سری لباسشویی سامسونگ دانست. این محصول جدید سامسونگ دارای ظرفیت زیادی بوده و به گونه‌ای طراحی شده تا علاوه بر عملکرد قدرتمند، به میزان چشمگیری مصرف انرژی، منابع و هزینه‌ها را نیز کاهش دهد. در ادامه با ویژگی‌های این محصول جدید سامسونگ آشنا خواهیم شد.

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید Bespoke سامسونگ

صرفه‌جویی در انرژی، آب و مواد شوینده

لباسشویی جدید Bespoke سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده تا حداکثر راحتی و کارایی را به همراه داشته باشد. ضمن این که مصرف‌کنندگان به کمک پایداری بر پایه هوش مصنوعی می‌توانند علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، آب و مواد شوینده در راستای حفاظت از محیط زیست نیز گام بردارند.

فناوری AI Ecobubble یکی از ویژگی‌های مهم این سری از ماشین لباسشویی های سامسونگ محسوب می‌شود که با تبدیل مواد شوینده به حباب باعث جذب سریع مواد شوینده به لباس‌ها خواهد شد.

مصرف انرژی این ماشین لباسشویی با فناوری Ecobubble به میزان 70 درصد کاهش پیدا کرده و تمام بخش‌های لباس‌ها به آسانی حتی با آب سرد نیز شسته خواهند شد. ضمن این که این فناوری فرایند حذف لکه را تا 24 درصد ارتقا داده و حدود 45.4 درصد بهتر از لباس‌های کاربران محافظت خواهد کرد.

ماشین لباسشویی Bespoke از چرخه شستشوی هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد که کاربران به کمک آن می‌توانند لباس‌های خود را به شکل کامل به آرامی با آب و مواد شوینده کمتری بشویند. این چرخه هوشمند طبق وزن، نرمی پارچه و تیرگی آب می‌تواند چرک بودن لباس‌ها را بررسی کرده و از بهینه‌ترین میزان آب و مواد شوینده برای شستن لباس‌ها استفاده کند.

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید Bespoke

با استفاده از قابلیت Auto Dispense برای شستشوی لباس‌ها از میزان دقیق مواد شوینده و نرم‌کننده استفاده خواهد شد. از این رو کاربران به مدت یک ماه برای هر بار شستشو به پر کردن مخزن مواد شوینده نیازی نخواهند داشت. همچنین خشک کن هوش مصنوعی Bespoke با ارائه راهکارهای مختلف برای صرفه‌جویی در انرژی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران محسوب می‌شود.

این محصول به فناوری پمپ حرارتی مجهز شده که برای خشک کردن لباس‌ها روشی کم‌مصرف‌تر و ملایم‌تر به شمار می‌رود. همچنین استفاده از فناوری کمپرسور دیجیتال اینورتر باعث شده تا این خشک کن سامسونگ با محیط زیست و شستشوی سریع‌تر و کارآمدتر لباس‌ها سازگار شود و رتبه انرژی A+++ را نیز دریافت کند.

فناوری AI Dry در این خشک کن سامسونگ با کنترل مستمر دما و رطوبت و اعمال تنظیمات اتوماتیک می‌تواند با کمترین میزان انرژی لباس‌ها را خشک کند. همچنین با استفاده از هوای گرم بازیافتی نیز علاوه بر کاهش اصطکاک، ردپای کربن نیز کاهش پیدا می‌کند.

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ همانند سایر محصولات Bespoke قادر به پشتیبانی از فناوری SmartThings است. کاربران به کمک قابلیت SmartThings Energy می‌توانند مصرف انرژی خانه خود را از راه دور کنترل کنند. ضمن این که با این سرویس می‌توان به آسانی مصرف انرژی را نظارت و مدیریت کرد.

همچنین کاربران به کمک قابلیت SmartThings Clothing Care به راهکارهای بهینه برای مدیریت شستشوی لباس‌ها دسترسی خواهند داشت که مطابق با سبک زندگی آنها خواهد بود. این قابلیت طبق عواملی نظیر نوع لباس می‌تواند الگوهای استفاده و شرایط زمانی و فصلی بهترین چرخه شستشو و خشک کن لباس‌ها را به کاربران پیشنهاد کند. با این قابلیت امکان برنامه‌ریزی برای شستن لباس‌ها و میزان شوینده نیز وجود خواهد داشت.

طراحی طبق سبک زندگی کاربران

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید Bespoke سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده تا یک تجربه کاربری کلی را به وجود آورد. در واقع سامسونگ در طراحی این محصولات روی عملکرد محصول و فضای قرارگیری آن نیز توجه کرده است. همچنین این محصول با فناوری SpaceMax می‌تواند فضای بیشتری را ارائه دهد؛ سامسونگ به کمک این فناوری بدون این که به بزرگتر شدن دستگاه نیازی باشد، دستگاه را به دیگی با ظرفیت بیشتر مجهز کرده است.

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید Bespoke

سامسونگ برای این محصول جدید خود طراحی مدرنی را در نظر گرفته است که می‌توان آن را با هر تم طراحی داخلی ترکیب کرد. برای این ماشین لباسشویی در گرد و شیشه‌ای سبک و با دوامی نیز در نظر گرفته شده است. در واقع ماشین لباسشویی و خشک کن جدید Bespoke سامسونگ در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و آبی روشن به بازار عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند آن را با طراحی‌های مختلف هماهنگ کنند.

ماشین لباسشویی و خشک کن یک نوع سرمایه‌گذاری بلند مدت به شمار می‌رود؛ از این رو سامسونگ این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده تا بسیار بادوام باشد. موتور این لباسشویی بر خلاف موتورهای سنتی به آهنرباهای قوی‌تری مجهز شده تا عملکردی آرام‌تر و قدرتمندتری را ارائه دهد. موتورهای اینورتر دیجیتالی که توسط سامسونگ با قطعات بسیار باکیفیتی در آمریکا ساخته می‌شوند، از ضمانت 20 ساله سامسونگ بهره می‌برند که از دوام بالای آنها حکایت دارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*