عکس واقعی شیائومی 12T پرو

عکس واقعی شیائومی 12T پرو، سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را نشان می‌دهد

انتشار یک عکس واقعی از گوشی شیائومی 12T پرو که امروز رونمایی می‌شود، حضور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در پشت قاب این گوشی پرچمدار را تأیید می‌کند.

تصویر واضحی از گوشی شیائومی 12T پرو به بیرون درز کرده است. این گوشی در واقع نسخه بازسازی شده ردمی K50 اولترا با کمی تغییرات خواهد بود. بر اساس شایعات، این گوشی امروز رسماً برای بازارهای جهانی رونمایی می‌شود.

در حالی که منتظر جزئیات بیشتری هستیم، اما یک عکس واقعی از آن حداقل سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پشتی گوشی شیائومی را به نمایش می‌گذارد. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، این ماژول دوربین دقیقاً شبیه ماژولی است که روی گوشی شیائومی ۱۲ پرو به کار رفته است. البته با این تفاوت که سنسور دوربین اصلی آن بزرگ‌تر شده است.

عکس واقعی شیائومی 12T پرو

عکس واقعی شیائومی 12T پرو

عبارت “200MP” در زیر ماژول دوربین به درشتی نوشته شده است که تحضور یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در شیائومی ۱۲ تی پرو را تأیید می‌کند. این گوشی اولین موبایل کمپانی شیائومی خواهد بود که به چنین سنسوری مجهز می‌شود. البته اولین در جهان نیست، چرا که موتورولا به تازگی یک گوشی ۲۰۰ مگاپیکسلی را رونمایی کرده است.

سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی به کار رفته روی گوشی شیائومی احتمالاً Samsung ISOCELL HP1 باشد. این سنسور پیکسل‌های ۰.۶۴ میکرومتری و اندازه سنسور ۱/۱.۲۲ اینچی دارد. این دوربین می‌تواند با فناوری پیکسل باینینگ، عکس‌های خام ۵۰ مگاپیکسلی بگیرد. علاوه بر این، در محیط‌های تاریک نیز قادر به ثبت عکس‌های ۱۲.۵ مگاپیکسلی است.

اما این دوربین اصلی با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. علاوه بر این، به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی مجهز است که یک حسگر اثر انگشت درون آن قرار دارد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرد و با رم سریع LPDDR5 و حافظه پرسرعت UFS 3.1 همراه است. انتظار می‌رود ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد و با توان ۱۲۰ واتی به سرعت شارژ شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*