پیامک فعالسازی تلگرام

پیامک فعالسازی تلگرام در ایران مسدود شد

بر اساس گزارش کاربران، اپراتورهای تلفن همراه پیامک فعالسازی تلگرام را در ایران مسدود کرده‌اند و در صورتی که از حساب کاربری خود خارج شوید، امکان ورود مجدد به Telegram را نخواهید داشت.

محدودیت جدیدی برای پیام رسان تلگرام در ایران اعمال شده است. کاربران ایرانی گزارش داده‌اند که در حال حاضر پیامک فعالسازی تلگرام برای آنها ارسال نمی‌شود و ظاهرا اپراتورهای تلفن همراه اقدام به مسدودسازی پیامک های تلگرام کرده‌اند. البته هنوز هیچ واکنش یا توضیح رسمی از سوی مسئولان در این رابطه مطرح نشده و مشخص نیست این یک اختلال موقتی است یا وزارت ارتباطات و اپراتورهای تلفن همراه محدودیت جدیدی را برای این پیام رسان محبوب ایجاد کرده‌اند.

توصیه می‌شود کاربران، حساب کاربری تلگرام خود را پاک نکنند یا از اکانت خود خارج نشوند؛ چرا که در این صورت پیامک فعالسازی را از سوی تلگرام دریافت نمی‌کنید و امکان ورود مجدد به حساب کاربری خود را نخواهید داشت. همچنین پیشنهاد می‌شوند کاربران یک حساب پشتیبان روی اپلیکیشن تلگرام جدید داشته باشند.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع، جزئیات را با شما کاربران محترم گجت نیوز در جریان خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تقصیر خود پیام‌رسانهاست. اصلًا شمارۀ همراه چرا؟ چرا با ایمیل یا فقط اثر انگشت نتوان وارد شد تا مشکل فراموشی رمز هم مرتفع شود. یا آن خرپول خسیس اگر اینترنت جهانی را رایگان میکرد دیگر نیازی به سیمکارت هم نبود و ملّتها قربانی تحریم دولتها نمی‌شدند. و السلام

  2. سلام به شماره تلفن مجازی :))

  3. سکوت نکنیم و گرنه کره شمالی میشیم

    • کره شمالی مگر بده؟ بهترین و قوی ترین قدرت نظامی شرق در جهان که هر وقت اراده کنه یک کشور رو در 5 دقیقه تبدیل به خاکستر و زمین سوخته خواهد شد

  4. نباید سکوت کنیم و باید همه اعتراض کنیم در غیر این‌صورت وضعیت بدتر میشه