آل بیلک

این مرد ادعا می‌کند که از سال 2749 آمده است!

آل بیلک یکی از شرکت‌کنندگان در آزمایش فیلادلفیا است که ادعا می‌کند در زمان سفر کرده و حدود 21 هفته در سال 2137 و دو سال کامل را در سال 2749 گذرانده است.

در این مقاله به بررسی ادعای مردی خواهیم پرداخت که می‌گوید یک مسافر زمان است و 2 سال را در سال 2749 سپری کرده و به زمان حال بازگشته است. او هر آنچه را که در سفر خود دیده است، بازگو می‌کند. نکته جالب اینجاست که بسیاری از افرادی که برای گوش دادن به سخنان او وقت گذاشته‌اند، اظهار کرده‌اند که پیش‌بینی‌های او در مورد آینده زمین در حال اجرایی شدن هستند‌!

نظر شما در این باره چیست؟ آیا فکر می‌کنید سفر در زمان به آینده یا گذشته امکان پذیر است؟ اگر بخواهیم بر اساس تئوری‌های مرسوم به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم که این اتفاق حداقل برای انسان‌ها غیرممکن است. از نظر تئوری، تنها کسی می‌تواند در زمان سفر کند که بتواند سریعتر از سرعت نور حرکت کند.

با وجود غیرممکن بودن سفر در زمان، بسیاری از محققان بر این باورند که شواهد سفر در زمان را می‌توان در متون باستانی متعددی از جمله کتاب مقدس یافت. در متن هندی باستانی مهابهاراتا، که در قرن هشتم قبل از میلاد نوشته شده است، پادشاه رایواتا در حال سفر به آسمان‌ها برای دیدار با خدای خالق برهما توصیف شده است تا صدها سال آینده به زمین بازگردد.

آل بیلک

اما امروزه بحث در مورد واقعی بودن یا نبودن سفر در زمان بسیار دشوار است. حتی با وجود روایت‌های باورنکردنی که به امکان پذیر بودن سفر در زمان اشاره دارند، باز هم از نظر علمی و با توجه به تکنولوژی‌های حال حاضر نمی‌توان این مورد را توجیه کرد. آل بیلک مردی است که داستان متفاوتی را در مورد سفر در زمان روایت می‌کند. به گفته بیلک، او نه تنها به آینده سفر کرد، بلکه توانست برگردد و داستان همه چیزهایی را که با آن روبرو شده بود، تعریف کند.

آل بیلک تمام آنچه را که از 21 هفته‌ای که در سال 2137 و دو سالی که در سال 2749 سپری کرده بود به یاد می‌آورد. از نظم نوین جهانی گرفته تا تغییرات آب و هوایی ویرانگر که بر زمین مسلط شده است، داستانی که آل بیلک بیان می‌کند، ارزش شنیدن را دارد. به‌گفته او، در سال 2749 ، دکل‌های خاکی و شهرهای شناور بر روی سیاره ما دیده می‌شدند که می‌توانستند به هر جایی بروند و در سراسر اقیانوس‌ها حرکت کنند. در آن زمان کنترل شهرها و اوضاع کشوری توسط یک سیستم کامپیوتری با هوش مصنوعی صورت می‌گرفت و اصلا دولتی وجود نداشت! ساختار جامعه کاملاً سوسیالیستی بود و هر فرد می‌توانست از مزایای اساسی لازم برای زندگی استفاده کند.

از جمله موارد دیگری که بیلک به آن اشاره کرد، پروژه مونتاک است. مجموعه‌ای از پروژه‌های مخفی به نام مونتاک که دولت ایالات متحده آمریکا در کمپ هیرو و ایستگاه نیروی هوایی مونتاک، لانگ آیلند انجام می‌داد. جایی که محققان در حال توسعه تکنیک‌های جنگ روانی و تحقیقات عجیب و غریب از جمله سفر در زمان بودند.

پروژه مونتاک مجموعه‌ای از آزمایش‌های طبقه بندی شده توسط دولت آمریکا است که هدف آن ایجاد سلاح‌های روانی و همچنین مطالعه ویژگی‌های میدان‌های الکترومغناطیسی قوی برای پروژه‌هایی مانند سفر در زمان، انتقال از راه دور و ایجاد ذهنی اشیا بود.

منشا پروژه مونتاک به سال 1943 برمی‌گردد، زمانی که نامرئی بودن رادار روی ناو USS Eldridge در حال تحقیق بود. از آنجایی که ناو الدریج در نیروی دریایی فیلادلفیا مستقر بود، رویدادهای مربوط به کشتی به عنوان «آزمایش فیلادلفیا» نامیده می‌شدند. تعدادی مستند و کتاب‌های بی شماری در مورد این آزمایش منتشر شد که نویسندگان طی آن تلاش کرده‌اند تا داستان‌هایی را در مورد نحوه انجام این آزمایش و اینکه چه چیزی منجر به ایجاد چنین دستگاه‌هایی برای سفر در زمان شد را روایت کنند.

آل بیلک

بر اساس گزارش ها، وظایف آل بیلک مدیریت عملیات برنامه کنترل ذهن در این پروژه بود. او به طور منظم با دانکن کامرون و پرستون نیکولز در تماس بود. جالب توجه است که در دهه 1980، زمانی که برنامه‌های کنترل زمان عملیاتی شدند، آل بیلک در برخی از آزمایشات سفر در زمان شرکت کرد. هم او و هم دانکن چندین بار به مریخ سفر کردند.

او اکنون چندین سفر دیگر را به یاد می‌آورد که با تیم‌ها به یک ایستگاه تحقیقاتی در 100,000 سال قبل از میلاد، سیارات دیگر برای بدست آوردن قوطی‌های پر از انرژی تاریک و نور، و به سال 6037 رفتند. بسیاری از محققان پروژه مونتاک معتقد‌اند که که اسناد طبقه بندی شده باید در دسترس عموم مردم قرار گیرد تا وجود پروژه مونتاک و آزمایش بحث برانگیز فیلادلفیا را اثبات کند.