دستاوردهای بومی همراه اول

آخرین دستاوردهای بومی همراه اول برای معاونان وزیر صمت تشریح شد

معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت از دو مرکز تخصصی مانیتورینگ همراه اول بازدید کردند و با آخرین دستاوردهای بومی این اپراتور آشنا شدند.

ظهر روز چهارشنبه 26 مرداد 1401 محمد مهدی برادران (معاون صنایع عمومی وزیر صمت) و سیدمحمد موسوی ( معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزیر صمت) به همراه هیئتی از مدیران کل این وزارتخانه طی بازدید از مرکز تخصصی مانیتورینگ اپراتور همراه اول یعنی مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال و مرکز مانیتورینگ عملیات شبکه شهید سلیمانی با آخرین دستاوردهای بومی این اپراتور آشنا شدند.

تشریح آخرین دستاوردهای بومی همراه اول

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول طی این بازدید از نحوه و میزان سرمایه‌گذاری‌های اپراتور همراه اول در آخرین نسل از تکنولوژی‌های ارتباطی یک گزارش اجمالی را به همراه آماری از وضعیت شبکه ارائه کرد. مدیرعامل همراه اول در ادامه ساختار فنی و چارچوپ پلتفرم دیجیتال شاد، سوپر اپلیکیشن روبیکا و ذره بین را به عنوان دستاوردهای ارزنده متخصصان حوزه تکنولوژی کشور تشریح کرد.

همچنین طی این بازدید ظرفیت هر پلتفرم دیجیتال که توسط اپراتور همراه اول طراحی شده و توسعه پیدا کرده به همراه ارتباط آنها با توسعه و غنی‌سازی ساختار شبکه ملی اطلاعات تشریح شد.

اخوان بهابادی در ادامه با اشاره به نقش پلتفرم‌ها و بسترهای دیجیتال توسعه پیدا کرده توسط همراه اول در ایجاد تناسب میان ترافیک داخلی و خارجی گفت به کمک پلتفرم‌هایی چون شاد که ترافیک آن از واتساپ نیز سبقت گرفت، سهم ترافیک داخلی از خارجی به حدود 30 درصد رسید. البته کماکان میان این دو شاخص فاصله وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*