رمز وای فای اندروید

چگونه رمز وای فای ذخیره شده در اندروید را پیدا کنیم؟

اگر به دنبال راهی برای استخراج رمز وای فای ذخیره شده در اندروید و استفاده از آن در دستگاه‌های دیگر هستید، این مقاله را تا انتها خوانید.

گوشی اندرویدی شما وقتی به یک شبکه وای فای وصل شوید، رمز ورود آن را ذخیره می‌کند. سپس شما می‌توانید آن را پیدا کنید و برای اتصال دیگر دستگاه‌هایتان به Wi-Fi از آن رمز استفاده کنید. اما این کار چطوری انجام می‌شود؟

برای انجام این کار نیازی نیست که گوشی شما روت شده باشد یا اپلیکیشن خاصی را نصب کنید. فقط کافیست روی یکی از گزینه‌های داخل تنظیمات گوشی خود ضربه بزنید.

نکته:

راهکار زیر با برخی از گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند. به طور مثال گوشی‌های سامسونگ نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. در آن صورت شما باید از اپلیکیشن‌هایی مثل WiFiList استفاده کنید.

مشاهده رمز وای فای در اندروید

برای شروع وارد بخش تنظیمات گوشی خود شوید. سپس از این بخش روی گزینه Wi-Fi & Network بزنید.

رمز وای فای اندروید

گزینه Wi-Fi را لمس کنید.

رمز وای فای اندروید

روی گزینه Saved networks بزنید.

رمز وای فای اندروید

از کنار نام وای فای مورد نظر، گزینه Share را انتخاب کنید. سپس از شما رمز عبور گوشی پرسیده می‌شود و در نهایت یک کد QR روی صفحه ظاهر خواهد شد.

رمز وای فای اندروید

دقیقاً در پایین آن کد، می‌توانید رمز وای فای را به راحتی تماشا کنید. اکنون می‌توانید از این رمز برای دیگر محصولات خود استفاده کنید. همچنین اگر قصد دارید یک گوشی را به وای فای وصل کنید، می‌توانید به راحتی این کد QR را با دوربین آن دستگاه شناسایی کنید تا مستقیماً بدون نیاز به وارد کردن دستی رمز، به آن متصل شود.

رمز وای فای اندروید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*