کابین مرسدس بنز EQE

کابین مرسدس بنز EQE، دورنمایی از اتاق کنترل سفینه‌های فضایی است + عکس

تصاویر کابین مرسدس بنز EQE، صفحه ‌نمایش‌های هایپر اسکرین در این شاسی بلند برقی بنز را به نمایش می‌گذراند. پس بدون معطلی به سراغ Mercedes Benz EQE می‌رویم.

به زودی شاهد یکی دیگر از شاهکارهای آلمانی‌ها خواهیم بود که برای اولین بار، سری EQE را در قامت یک شاسی بلند الکتریکی روانه بازار خواهد کرد. حالا شرکت بنز قصد دارد تا پیش از مراسم رونمایی اصلی خودرو، کابین زیبای مرسدس بنز EQE را به تصویر بکشد.

نگاهی به کابین مرسدس بنز EQE

اتاق شاسی بلند برقی Mercedes Benz جدید

این نسخه هم به مانند مدل سدان، از نمایشگرهای هایپر اسکرین یا به عبارتی دیگر، تریپل اسکرین بهره می‌برد؛ یعنی سه صفحه نمایش دیجیتال در کنار هم و در پوششی از شیشه محافظ. به علاوه اکنون می‌دانیم که در اتاقِ این SUV برقی با تریمی از چرم قهوه‌ای، تزئینات طرح چوب و نوارهای کرومی طرف خواهیم بود تا یکی از لاکچری‌ترین هیولاهای آلمانی را روانه خیابان‌ها کنند.

اتاق شاسی بلند برقی Mercedes Benz جدید

همچنین دریچه‌های سیستم تهویه هوا هم به بالاترین نقطه داشبورد منتقل شده‌اند. در همین راستا بد نیست بدانید که این محل، بهترین نقطه برای سیستم تهویه هوا در شاسی بلندها محسوب می‌شود.

اتاق شاسی بلند برقی Mercedes Benz جدید

سیستم نورپردازی با 64 رنگ مختلف هم اینجاست تا کابین مرسدس بنز EQE را رویایی‌تر از همیشه تبدیل کند. حالا به کنسول وسطی و فضای عجیب و غریب آن نگاه کنید که یک واقعا دست کمی از انباری‌های بزرگ ندارد. از آن جایی که در Benz EQE با یک شاسی بلند EV طرف هستیم، پس بر روی کنسول وسطی، از تجهیزاتی مثل اهرم دنده خبری نیست. البته هنوز شارژر وایرلس را خواهیم داشت.

کابین مرسدس بنز EQE

در پایان مطلب اجازه دهید تا در مورد مشخصات فنی مرسدس بنز EQE SUV هم صحبت کنیم. شاسی بلند EQE به مانند نسخه سدان خود، از پکیج باتری‌های 90 کیلو وات ساعتی بهره می‌برد که در نسخه استاندارد، با یک موتور الکتریکی 288 اسب بخاری در محور عقبی درگیر شده‌اند (نسخه استاندارد، دیفرانسیل عقب یا همان RWD خواهد بود). اما جای تعجبی ندارد که به زودی شاهد نسخه‌های AWD با 2 موتور الکتریکی و حتی مدل AMG هم باشیم.

کابین مرسدس بنز EQE

در نسخه AWD، احتمالا سیستم محرک 43 4MATIC به یاری مرسدس بنز EQE شاسی بلند بیاید تا با 2 موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب، 470 اسب بخار قدرت و 858 نیوتن متر گشتاور را روانه هر چهار چرخ کند. در همین حین گفته می‌شود که شاید یک نسخه دیگر با نام EQE 4MATIC پلاس هم با 617 اسب بخار قدرت و 950 نیوتن متر گشتاور، در راه باشد. به علاوه نیازی به گفتن نیست که این نسخه هم در قامت یک شاسی بلند برقی AWD معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*