لنوو Legion Y70

گوشی قدرتمند لنوو Legion Y70 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و باتری 5,100mAh معرفی شد

لنوو لیجن وای ۷۰ معرفی شد. در این مقاله به بررسی مشخصات فنی، امکانات، ویژگی‌ ها و قیمت گوشی لنوو Legion Y70 خواهیم پرداخت.

شرکت لنوو گوشی لیجن وای ۷۰ را معرفی و در کشور چین عرضه کرد. گوشی Legion Y70 از نظر مشخصات فنی در زمره برترین‌های بازار قرار می‌گیرد، با این حال قیمت مناسبی دارد.

مشخصات فنی گوشی لنوو Legion Y70

نمایشگر مسطح 6.67 اینچی دستگاه دارای رزولوشن فول اچ‌دی (پلاس) است و از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، استاندارد +HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش هزار نیتس است. بدنه از مواد آلومینیوم درجه اول به کار رفته در صنایع هوایی ساخته شده و شکل و شمایلی جعبه‌ای دارد. قاب میانی بدنه از جنس فلز است. دوربین سلفی به صورت یک حفره در میانه لبه بالایی نمایشگر قرار دارد.

ماژول دوربین اصلی به صورت مستطیل طراحی شده و متشکل از یک سنسور 50، 13 و 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی لنوو Legion Y70 قادر است تصاویری با رزولوشن 16 مگاپیکسل ثبت کند.

مغز متفکر گوشی لنوو لیجن وای ۷۰ تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. در کنار آن 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (بهترین نسخه) وجود دارد. این گجت به یک محفظه بخار بزرگ مجهز شده و از مکانیزمی 10 لایه برای دفع گرما استفاده می‌کند.

انرژی گوشی توسط یک باتری 5,100 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. این باتری از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل لنوو Legion Y70 اندروید 12 است که در قالب رابط کاربری اختصاصی و سفارشی ZUI 14 روی گوشی سوار می‌شود.

قیمت و زمان عرضه لنوو لیجن وای ۷۰

این گوشی در رنگ‌های قرمز، خاکستری و سفید عرضه می‌شود. نسخه پایه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و به قیمت 437 دلار فروخته می‌شود. برای خرید نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باید 496 دلار پرداخت کنید. قیمت بهترین ورژن، مجهز به 16 گیگابایت حافظه اصلی و 512 گیگابایت حافظه داخلی به 629 دلار افزایش پیدا می‌کند. گوشی از چهار روز دیگر در کشور چین قابل خریداری خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*