زینگر 21C V مکس

زینگر 21C V مکس؛ سرعت 408 کیلومتر بر ساعت و صندلی‌ جت‌های جنگنده اینجا هستند + ویدیو

ابر خودرو زینگر 21C V مکس یک هایپرکار هیبریدی و عجیب است که حداکثر سرعت آن به 410 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و صندلی‌های آن بر اساس کابین جنگنده‌ی SR 71 یا همان پرنده سیاه طراحی شده‌اند.

امروز به سراغ نسخه حقیقی از ابر خودرویی می‌رویم که نسخه مخصوص به بازی آن، رکورد پیست Laguna Seca در بازی گرن توریسمو (Gran Turismo) را در زیر سلطه خود دارد. از طول عجیب و غریب درب‌های این خودرو شروع کنیم یا اول به سراغ مشخصات فنی آن برویم؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا با ویدیو معرفی ابر خودرو Czinger 21C V Max همراه شوید و سپس با خیال راحت و پس از دیدن طراحی ظاهری آن، به سراغ بحث‌های فنی بروید. البته این ویدیو شامل معرفی دو خودرو دیگر از این برند آمریکایی هم می‌شود.

معرفی ابر خودرو زینگر 21C V مکس

این هیولای هیبریدی از همان موتور مدل 21C یعنی پیشرانه 8 سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ 2.88 لیتری با فرمت میل لنگ تخت (flat plane) به همراه سیستم هیبرید یعنی دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب بهره می‌برد که این مجموعه در کنار هم می‌توانند بیش از 1250 اسب بخار قدرت را به در اختیار راننده قرار دهند. همچنین حداکثر دور موتور این پیشرانه V8 به 11000rpm می‌رسد.

هایپرکار Czinger Max

این اعداد و ارقام را در هایپرکار 21C که نسخه پیشینِ هایپرکار زینگر 21C V مکس محسوب می‌شود هم دیده بودیم اما این مدل به لطف بهبودهای آیرودینامیکی و طراحی بهینه‌تر اکنون می‌تواند در کمتر از 1.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که این عدد در 21C به 1.98 ثانیه می‌رسد. همچنین نتایج تست‌های درگ 400 متر هم از عدد 8.1 ثانیه خبر می‌دهند.

زینگر 21C V مکس

مهم تر از همه، حداکثر سرعت ابر خودرو زینگر 21C V مکس به بیش از 408 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با این عدد می‌تواند یکی از رقبای اصلی بوگاتی ویرون سوپر اسپرت به حساب بیاید. البته این دو خودرو اصلا در یک سگمنت قرار ندارند و شرکت سازنده‌ی ابر خودرو Czinger 21C V هم به تازگی کار خود را شروع کرده است و اصلا در برابر برند بزرگ بوگاتی، حرفی برای گفتن ندارد.

هایپرکار Czinger Max

در ادامه به کابین ابر خودرو Czinger 21C V می‌رسیم که طراحی صندلی‌های آن از جت جنگنده‌ی SR 71 یا همان پرنده سیاه الهام گرفته شده است و در پوششی از چرم مرغوب و گران قیمت آلکانتارا (Alcantara) حسابی چشم نوازی می‌کنند.

زینگر 21C V مکس

در انتهای کار به قیمت ابر خودرو Czinger 21C V مکس مدل 2023 می‌رسیم و باید بدانید که این خودرو قرار است فقط در 80 نسخه‌ محدود و در اواخر سال 2023 به میدان بیاید. گفته می‌شود افرادی که به خرید زینگر 21C V مکس تمایل دارند، می‌‎توانند با پرداخت 2 میلیون دلار در صف انتظار قرار بگیرند اما این عدد، تقریبا نیمی از هزینه‌های نهایی را پوشش می‌دهد. طبق برخی شایعات معتبر، گفته می‌شود که قیمت زینگر 21C V مکس در حدود 5 میلیون دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*