گلکسی S23 اولترا شبیه به S22 اولترا

گلکسی S23 اولترا به غیر از یک ویژگی بزرگ، تغییر خاص دیگری نکرده است

ظاهراً گلکسی S23 اولترا تغییرات چشمگیری نسبت به نسل فعلی خود نخواهد داشت، ولی یک ویژگی بزرگ و مهم به آن اضافه می‌شود که تعیین‌کننده است.

حالا که تمام اطلاعات پرچمداران سامسونگ فاش شده، اکثر توجهات به ستاره توانمند این خانواده، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا معطوف شده است. درز این اطلاعات از چندی پیش آغاز شده و انتظار می‌رود همچنان ادامه داشته باشد. از آنجا که سامسونگ تغییرات بزرگی را روی گوشی‌های سری S22 خود ایجاد کرده، بنابراین اگر نسل جدید آن تنها با تغییراتی اندک وارد بازار شود نباید تعجب کرد. به خصوص گوشی مدل Ultra که انتظار می‌رود به جز یک مورد، شباهت بسیاری با نسل قبری خود داشته باشد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا اوایل امسال، جهش بزرگی در گوشی‌های سامسونگ ایجاد کرد. این محصول بیش از آنکه شبیه به دو نسخه دیگر این خانواده باشد، گویا روح سری گلکسی نوت در آن دمیده شده و شبیه به آن‌ها است. ظاهر این گوشی مستطیلی‌تر بوده و درست مثل گوشی‌های نوت، یک اسلات برای میزبانی از قلم S Pen در داخل بدنه تعبیه شده است. این گوشی راه را برای سامسونگ هموار کرد تا گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد را بدون نگرانی و با راحتی هر چه تمام جایگزین گوشی‌های نوت کند.

خانواده گلکسی اس ۲۲

بنابراین بعید است که سامسونگ به همین زودی‌ها بخواهد دست به این ترکیب برنده بزند. به نقل از یک افشاگر مطرح که با نام iceuniverse در توییتر فعالیت می‌کند، طراحی خارجی گوشی گلکسی S23 اولترا برای یک سال دیگر بدون تغییر خاصی باقی خواهد ماند. ظاهراً همه چیز شبیه به نسل فعلی است، ولی قابلیت جدیدی را ارائه می‌کند که در عین حال می‌تواند کاربران را جذب خودش کرده و به ارتقا تشویق کند.

گلکسی S23 اولترا احتمالاً با سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

وارد عصری شده‌ایم که دوربین گوشی‌های هوشمند از اعداد و ارقام گذشته فاصله گرفته‌اند و حالا دیگر سه رقمی هستند. مدت زمان زیادی از وقتی که سنسور ۶۴ مگاپیکسلی هیجان‌انگیز بود نگذشته است، اما حالا ما گوشی هایی را داریم که با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در حال ورود به بازار هستند. سامسونگ به عنوان تولیدکننده نخستین سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی موبایل نمی‌خواهد پشت سر شیائومی و موتورولا که چنین گوشی‌هایی را عرضه کرده‌اند بماند و به دنبال عرضه یک گوشی با این دوربین خودساخته است.

گلکسی S23 اولترا شبیه به S22 اولترا

سامسونگ چند سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی را تاکنون توسعه بخشیده است. بنابراین مشخص نیست که از کدام سنسور می‌خواهد روی گوشی اس ۲۳ اولترا استفاده کند. یکی از آن‌ها سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 است که روی گوشی موتورولا ایکس ۳۰ پرو حضور دارد. دیگری سنسور ISOCELL HP3 است که به عنوان یک سنسور میان‌رده شناخته می‌شود و درخور گوشی‌های پرچمدار نیست. شایعاتی از معرفی یک سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی از سوی سامسونگ نیز در انتهای سال جاری شنیده می‌شود. سنسوری که می‌خواهد با سنسور ۱ اینچی ۲۰۰ مگاپیکسلی Sony IMX989 روی گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا رقابت کند.

سایر مشخصات فنی و امکانات گلکسی اس ۲۳ اولترا

ما اکنون از دیگر مشخصات و امکانات گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ هم مطلع شده‌ایم. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و همان باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به کار رفته روی مدل اس ۲۲ اولترا اشاره کرد. تنها تفاوت در طراحی این دو گوشی، ابعاد آن‌ها است که بسیار ناچیز خواهد بود.

چیپست به کار رفته در زیر قاب این گوشی به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام ارتقا پیدا می‌کند و همانطور که در بالاتر هم گفته شد، یک سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را روی قاب پشتی گلکسی S23 اولترا خواهیم دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*