انتشار اطلاعاتی از نسخه پریمیوم گلکسی اس ۷ : صفحه نمایش ۴K ، دوربین دولنزی و پردازنده گرافیکی ۱۴ هسته‌ای

بر اساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده است ، سامسونگ علاوه بر نسخه معمولی گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) یک نسخه پریمیوم نیز از آن تولید خواهد کرد که به مشخصاتی قدرتمند تر مجهز شده و احتمالا تنها در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد.

در این شایعات آمده است که این نسخه از گلکسی اس۷ ، مشخصاتی بالاتر نسبت به پرچم‌دار سامسونگ دارد و از نمایشگری با رزولوشن ۴K و دوربینی با دو لنز بهره می‌برد که ساخت سونی است. قلب تپنده گلکسی اس۷ پریمیوم را نیز نسخه متفاوتی از تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ در دست دارد.

در شایعات گفته شده تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ در گلکسی اس۷ در همه بازارها به‌جز امریکا و چین به کار می‌رود. در این کشورها تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام جایگزین تراشه اگزینوس در پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌شود. پردازنده گرافیکی به‌کاررفته در اگزینوس ۸۸۹۰ نیز Mali-T880 با ۱۲ هسته است. در نسخه پریمیوم گلکسی اس۷ نسخه دیگری از تراشه ۸۸۹۰ به کار گرفته شده و پردازنده گرافیکی Mali-T880 آن ۱۴ هسته‌ای است. ARM اعلام کرده که این پردازنده گرافیکی قابلیت تنظیم از ۱ تا ۱۶ هسته را دارد و این ادعاها تخیلی نیست.

به هر حال این اطلاعات فعلا در حد شایعه بوده برای مشخص شدن موضوع فعلا می بایست صبر پیشه کنیم.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. والا من که از گوشی های ایسوس بیشتر خوشم میاد ولی خداوکیلی دم سامسونگ گرم چون تا چند میلیارد دلار صرف تحقیق و توسعه روی سی پی یو نکرد و به معماری ۱۰ نانومتری دست پیدا نکرد و روش نکرد شرکت اینتل تکنولوژی ۱۰ نانومتری سی پی یو رو ، رو نکرد. خداییش اگه سامسونگ این کارو نکرده بود اینتل هم چون رقیبی براش نبود که این معماری رو برا مردم رو کنه رو همین سی پی یوی جدیدش با معماری ۱۴ نانومتری مانور می داد و امکان نداشت معماری ۱۰ نانومتری رو تا چندین سال دیگه رو کنه واسه مردم. شرکتایی مثل سامسونگ باعث پیشرفت سریعتر دنیای آی تی میشن سر دو تا مدل موبایل چیه بعضیا پامیشن جوری ازش انتقاد میکنن که گویا اون شرکتای مثلا ال جی و اپل ارث پدریشونه و روش تعصب نشون میدن؟ من از گوشیای سامسونگ خوشم نمیاد درست ولی به خاطر همین کارش در زمینه سی پی یوی ۱۰ نانومتری واقعا ستایشش میکنم و میگم خدا پدرشونو بیامرزه.

  2. اقایmhsچی واسه خودت بلغور میکنی میخای بگی چیزی سرت میشه که بعید میدونم یا میخای خودتو زرنگ نشون بدی بنده خدا داره میگه طرح مفهومیه تو میگی مالی نیست کپیه داغون میکنه بابا بسه دیگه این بچه بازی رو کجاش کپی از اپله دوربین ۱۶ با دو لنز سی پی یو ۱۲ هسته ای کجاش کپی اپله

  3. براساس این عکس:
    طراحیش که کپه الجی
    صفحه نمایشش که دیگه نوآوری جدید نیست چون
    Xperia z5p اولین گوشی دنیا بود که صفحه نمایش ۴k داشت
    بقیه چیزاشم که مثله همیشه کپی از اپل
    ودر آخر سامسونگ ارزش خریدن نداره چون اصلیتی تو گوشی نداره s5 با اون همه تبلیغش تو ساله ۲۰۱۴
    Lg g3 داغونش کرد،اینم مالی نیست جلو xperia z5p