گوشی ناتینگ فون 1

ناتینگ فون 1 با این همه ادعا حتی از گوشی‌های اقتصادی هم عقب‌تر است!

ظاهراً گوشی ناتینگ فون 1 – Nothing Phone 1 یک ضعف بزرگی دارد که باعث شده حتی از بسیاری از گوشی‌های رده پایین‌تر خودش هم عقب‌تر بماند. اما این ضعف چیست؟

کمپانی Nothing تحت امر کارل پی، ماه گذشته میلادی از اولین گوشی هوشمند خودش به نام ناتینگ فون 1 رونمایی کرد. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری سفارشی Nothing OS بهره می‌برد که بسیار نزدیک به اندروید خام گوگل است. به همین دلیل اگر انتظار دارید که گوشی ناتینگ تا پایان امسال می‌تواند آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت کند، باید شما را ناامید کنیم.

بیشتر بخوانید: گوشی ناتینگ فون ۱ هنوز از راه نرسیده به مشکل خورد

آنطور که گفته می‌شود، گوشی Nothing Phone 1 در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ میلادی (بین ماه‌های ژانویه و ژوئن) می‌تواند آپدیت اندروید ۱۳ گوگل را دریافت کند. البته سازندگانش تا آن زمان همچنان به عرضه بروزرسانی‌های نرم افزاری که باعث بهبود تجربه کاربری و استفاده از گوشی می‌شود، ادامه خواهند داد.

کمپانی ناتینگ در توضیح این مسئله بیانیه‌ای را منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است:

ما همیشه سخت تلاش می‌کنیم تا تجربه کاربری Phone 1 را بهبود ببخشیم. برای اطمینان از این قضیه، بروزرسانی‌های سیستم عامل دائماً منتشر خواهد شد. در ارتباط با اندروید ۱۳ هم باید بگوییم که کاربران ناتینگ فون ۱ می‌توانند در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ آن را دریافت کنند. تا پیش از آن، ما به ارتقا نرم افزاری و بهبود سخت افزاری به لطف بروزرسانی‌ها ادامه خواهیم داد. به زودی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گوشی ناتینگ فون 1 وعده انتشار سه بروزرسانی بزرگ اندرویدی و چهار سال پشتیبانی نرم افزاری (بروزرسانی‌های امنیتی) را داده است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ جی پلاس قدرت می‌گیرد و به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک حسگر اثر انگشت درون صفحه مجهز است.

فون ۱ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می گیرد که با توان ۳۳ واتی به صورت سیمی و ۱۵ واتی به صورت بی‌سیم، سریعاً شارژ می‌شود. در پشت گوشی هم دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی حضور دارد، در حالی که بالای نمایشگر یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*