مشخصات فنی ایسوس راگ فون 6 دی - ROG Phone 6D

مشخصات فنی ایسوس ROG Phone 6D لو رفت

مشخصات فنی ایسوس راگ فون 6 دی – ROG Phone 6D فاش شد. این گوشی گیمینگ به جای چیپست اسنپدراگون از چیپست دایمنسیتی مدیاتک برخوردار خواهد بود.

گوشی ایسوس ROG Phone 6D Ultimate در 19 سپتامبر (28 شهریور) رسماً معرفی خواهد شد. به همراه این گوشی جدید احتمالاً یک نسخه معمولی هم روانه بازار می‌شود که انتظار می‌رود به رسم همیشگی ایسوس، به جز حافظه در سایر زمینه‌ها با نسخه آلتیمیت یکسان باشد. حالا یکی از افشاگرهای قابل اطمینان چینی در شبکه اجتماعی ویبو مشخصات فنی موبایل گیمینگ ایسوس ROG Phone 6D را هم افشا کرده است.

ایسوس راگ فون 6 دی آلتیمیت - ROG Phone 6D Ultimate

به نظر می‌رسد مشخصاتی که افشاگر مذکور به اشتراک گذاشته، متعلق به نسخه معمولی با نام ROG Phone 6D یا شاید هر دو نسخه است. به گفته او، این گوشی جدید ایسوس از چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9000 پلاس بهره می‌برد که پیش‌تر ایسوس هم به آن اشاره کرده است. نمایشگر امولد 6.78 اینچی با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX 766 و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی دو سلولی با شارژ 65 واتی سایر مشخصات فنی آن هستند.

ایسوس راگ فون 6 دی – ROG Phone 6D

به ادعای ایسوس، گوشی‌های ROG Phone 6D به جز اینکه چیپست دایمنسیتی مدیاتک را جایگزین اسنپدراگون کوالکام می‌کنند، از بهترین سیستم خنک‌کننده بین تمامی گوشی‌های ROG برخوردارند. افشاگر مذکور به این سیستم خنک‌کننده هم اشاره کرده و از عملکرد آن تعریف کرده است. باید منتظر ماند و دید که در عمل این سیستم چطور ظاهر خواهد شد. نهایتاً باید اشاره کرد که شایعات از اورکلاک سنگین هسته Cortex-X2 داخل چیپست دایمنسیتی 9000 پلاس در گوشی‌های ایسوس راگ فون 6 دی حکایت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*