ابر خودرو سلوس GT در کلکسیون ماشین میلیاردر ایرانی

مانی خوشبین ، هایپرکار مک لارن سولوس جی تی را به کلکسیون خود اضافه کرد + ویدیو

مانی خوشبین ، میلیونر ایرانی تبار آمریکایی، اکنون مالک یکی از 25 مک لارن سولوس جی تی است، اما در حال حاضر اگر پشت فرمان این هیولای V8 قرار بنشیند، حتما روانه زندان خواهد شد اما چرا؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم. پس پیش به سوی McLaren Solus GT!

ابر خودرو مک لارن سولوس جی تی یک هیولای تمام بنزینی است که بر اساس ماشین‌های فرمول یک طراحی شده و مهم‌تر از همه، فقط 25 نفر در جهان می‌توانند طعم رانندگی با آن را بچشند. یکی از این 25 نفر، یک فرد ایرانی است! پس پیش به سوی McLaren Solus GT!

مانی خوشبین و مک لارن سولوس جی تی

ابر خودرو سلوس GT در کلکسیون ماشین میلیاردر ایرانی

مانی خوشبین در حال تست مک لارن سولوس

بعد از ابر خودرو مرسدس بنز AMG وان و استون مارتین والکری ، اکنون مک لارن قصد دارد تا طعم رانندگی با ماشین‌های فرمول 1 در خیابان را به مردم عادی هدیه دهد. اگر با همین فرمان جلو برویم، در آینده احتمالا فراری و آلفارومئو هم به این بازی اضافه خواهند شد چرا که این خودروسازان هم در سری مسابقات فرمول یک صاحب تیم هستند.

مانی خوشبین مک لارن سولوس

حالا که خاص، کمیاب و کم رقیب بودن مک لارن سولوس جی تی را درک کرده‌اید، وقت آن است که کمی هم به مشخصات فنی این موشک زمین به زمین بپردازیم. مک لارن Solus GT فقط برای یک سرنشین طراحی شده است و در پشت صندلی کابین، یک پیشرانه 8 سیلندر خورجینی تنفس طبیعی را حمل می‌کند که می‌‌تواند بیش از 840 اسب بخار را تولید کند که رد لاین آن کمی بالاتر از 10 هزار دور بر دقیقه است. به علاوه بد نیست بدانید با اینکه وزن خود مک لارن سولوس جی تی از 1 تن تجاوز نمی‌کند اما طراحی آیرودینامیکی آن باعث شده تا این خودرو بیش از 1200 کیلوگرم داون فورس داشته باشد. اگر قصد دارید تا با تمام ویژگی‌های عجیب و غریب این هایپرکار آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا لینک زیر را دنبال کنید.

مانی خوشبین مک لارن سولوس

آیا اگر شما هم یک میلیونر بودید، دوست نداشتید تا چنین جواهری را به کلکسیون ماشین خود اضافه کنید؟ جواب تقریبا واضح است و به همین دلیل می‌بینیم که مانی خوشبین در صف خریداران مک لارن سولوس جی تی قرار گرفته. او برای خرید مک لارن سولوس GT ، تقریبا 3.6 میلیون دلار هزینه کرده اما هنوز نمی‌تواند این هایپرکار را به کلکسیون خود اضافه کند.

مانی خوشبین مک لارن سولوس

خریداران مک لارن سولوس جی تی باید ابتدا در یک دوره آموزشی فشرده رانندگی حضور یابند تا توانایی آن‌ها برای مهار 840 اسب بخار قدرت تایید شود. سپس ست لباس رانندگی و هلمت (کلاه کاسکت) مخصوص مک لارن در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد که مالکین مک لارن سلوس جی تی در زمان رانندگی، حتما باید از این تجهیزات استفاده کنند. این لباس‌های ضد آتش، دقیقا از روی لباس فرمول یک مک لارن الهام گرفته شده است که دنیل ریکاردو و لندو نوریس (راننده‌های فرمول یک مک لارن) هم آن‌ها را می‌پوشند.

به نظر شما مانی خوشبین بالاخره می‌تواند پشت فرمان مک لارن سولوس جی تی قرار بگیرد یا باید حالا حالا‌ها در دوره‌های رانندگی مک لارن باقی بماند؟ به هر حال مانی خوشبین مجبور است تا برای رانندگی با مک لارن سلوس GT ، حتما این دوره‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد چرا که در غیر این صورت، اجازه رانندگی با مک لارن سولوس جی تی در خیابان‌ها را نخواهد داشت. همچنین شما می‌توانید از طریق این لینک، ویدیو جلسه مانی خوشبین با مدیران مک لارن را تماشا کنید.