تریلر فیلم پینوکیو

در تریلر جدید فیلم پینوکیو جدال پسرک چوبی با بینی‌اش را ببینید!

کمپانی والت دیزنی تریلر فیلم پینوکیو که بصورت لایو اکشن ساخته شده را منتشر کرده که جدال پسر چوبی با بینی خود را نشان می‌دهد.

در این تریلر منتشر شده جیمینی جیرجیرک در تلاش است تا پسر چوبی مشهور را از قفسش آزاد کند. در همین حال، پینوکیو با دروغ گفتن در مورد صادق بودن، به انکار خطاهای خود ادامه می‌دهد. این لایو اکشن دیزنی توسط رابرت زمکیس بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری کریس ویتز نوشته و بر اساس داستان کلاسیک کودکان کارگردانی شده است.

داستان فیلم پینوکیو بر روی عروسک چوبی که آرزوی تبدیل شدن به یک پسر واقعی را دارد، عواقب دروغ گفتن و زندگی در یک دنیای فانتزی تمرکز دارد. در این فیلم تام هنکس در نقش ژپتو، بنجامین ایوان آینسورث در نقش شخصیت اصلی، جوزف گوردون لویت در نقش جیمینی جیرجیرک و سینتیا اریوو در نقش پری آبی به ایفای نقش می‌پردازند.

پینوکیو اصلی اولین بار در سال 1940 در سینماها پخش شد و دو جایزه اسکار را از آن خود کرد. در این فیلم نقش اصلی را دیکی جونز صداپیشگی می‌کند. جیمینی جیرجیرک با بازی کلیف ادوارد و پدر ژپتو نیز با بازی کریستین راب به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم پینوکیو در تاریخ 17 شهریور (8 سپتامبر) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق این چنل، به مشاهده و استریم فیلم بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*