تاریخ مراسم رونمایی پیکسل 7 و پیکسل واچ گوگل

تاریخ مراسم رونمایی پیکسل 7 گوگل بالاخره مشخص شد؛ چه انتظاراتی از رویداد گوگل داریم؟

تاریخ و ساعت دقیق برگزاری رویداد جدید گوگل مشخص شد. طی این رویداد، گوگل از پیکسل 7 – Pixel 7 و ساعت هوشمند و ایرباد جدید رونمایی می‌کند.

گوگل به تازگی برای طرفداران پر و پا قرص نگاهی مختصر از محصولاتی را ارائه داده است که در رویداد جدید خود معرفی خواهد کرد. تاریخ و زمان برگزاری این رویداد مشخص شده و ویدیویی 10 ثانیه‌ای از محصولات پیش رو در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. گوگل درحالی ساخته‌های جدید خود را ارائه خواهد کرد که قبل از آن سامسونگ دو گوشی پرچمدار و اپل بالاخره آیفون 14 را روانه بازار کرده است. پیش از اینکه به مراسم رونمایی پیکسل 7 گوگل بپردازیم، بهتر است نگاهی به محصولات جدید رقبای این شرکت داشته باشیم.

پیکسل 7 گوگل - Google Pixel 7

غول فناوری کره‌ای سامسونگ مدتی قبل طی رویداد سالانه خود با نام آنپکد از گوشی‌های تاشوی پرچمدار گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کرد. گلکسی زد فولد 4 هرچند تغییر چشمگیری را در زمینه طراحی تجربه نکرده اما به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و باتری جدید با ظرفیت بیشتر مجهز شده بود. گلکسی زد فلیپ 4 هم ارزان‌تر است ولی همچنان از لحاظ قیمت در حد یک پرچمدار به حساب می‌آید. نمایشگر کاور بهبودیافته را می‌توان ویژگی اصلی این گوشی دانست. ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5 و 5 پرو هم به عنوان رقبای اپل واچ، محصولات دیگری بودند که طی آنپکد اخیر معرفی شدند.

گوشی پرچمدار Google Pixel 7

علاوه بر این، سامسونگ نسل دوم گلکسی بادز پرو را به عنوان جایگزین اندرویدی ایرپاد پرو اپل به نمایش گذاشت. در طرف دیگر، رویداد مورد انتظار اپل در 7 سپتامبر (16 شهریور) برگزار می‌شود و همان‌طور که انتظار می‌رود، خانواده آیفون 14 ستاره این رویداد خواهد بود. گفته می‌شود که خانواده آیفون 14 نسخه‌های پایه، پرو، مکس و پرو مکس را در بر می‌گیرد و نسخه مینی از لاین‌آپ کنار گذاشته می‌شود. ضمناً انتظار می‌رود از اپل واچ سری 8 هم پرده برداشته بشود. حالا به تاریخ برگزاری مراسم رونمایی پیکسل 7 گوگل و انتظاراتمان از آن می‌پردازیم.

مراسم پیکسل 7 گوگل؛ تاریخ برگزاری و انتظارات 

توییت تاریخ رونمایی Pixel 7

تشابهات بین عرضه محصولات عمده سه شرکت سامسونگ، اپل و گوگل را به راحتی می‌توان دید. تیزر گوگل در توییتر یک ساعت هوشمند، یک جفت ایرباد و چند گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد. در انتهای آن هم ذکر شده است که مراسم رونمایی پیکسل 7 و سایر محصولات جدید گوگل در 6 اکتبر (14 مهر) در ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. احتمالاً رفته‌رفته پیش از مراسم اطلاعات بیشتری منتشر می‌شود اما تیزر مذکور علی‌رغم مدت کوتاه خود، با شایعاتی که پیش‌تر درباره محصولات آینده گوگل شنیده‌ایم، مطابقت دارد.

گوگل طی رویداد پیش روی خود قطعاً پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی‌های پرچمدار جدید نقطه تمرکز رویداد این شرکت باشند. اگر شایعات گذشته صحت داشته باشند، این گوشی‌ها از چیپست سریع‌تر و پربازده‌تر و سیستم عامل اندروید 13 برخوردار خواهند بود. دوربین جلوی پیکسل جدید هم ممکن است قابلیت امنیتی تازه‌ای را به دنبال داشته باشد.

پیکسل 7، پیکسل واچ و ایرباد گوگل

گوگل نه تنها در زمینه گوشی‌ها بلکه در عرصه ساعت‌های هوشمند هم با دو شرکت بزرگ سامسونگ و اپل رقابت می‌کند. ساعت هوشمند گردی که در تیزر گوگل به چشم می‌خورد، پیکسل واچ است که طی رویداد I/O 2022 مطرح شد. پیکسل واچ احتمالاً در کنار مجموعه گسترده‌ای از دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های اندروید و خانه‌های هوشمند کار خواهد کرد. همچنین یک ست ایرباد جدید طی مراسم آینده گوگل نمایش داده می‌شود هرچند اطلاعات کمی از آن در دسترس است.

جای خالی گوشی تاشوی گوگل در مراسم پیش رو

گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد

از پیکسل واچ، ایربادهای بی‌سیم جدید و پیکسل 7 که بگذریم، به نظر می‌رسد گوگل روی یک گوشی تاشو مشابه گلکسی فولد سامسونگ کار می‌کند؛ البته این پروژه فراز و نشیب‌هایی داشته است. در صورتی که هیچ تاخیری در فرایند عرضه به وجود نیاید، احتمالاً «گوگل پیکسل فولد» در بهترین حالت در سال 2023 روانه بازار خواهد شد. به همین خاطر، بعید است در رویداد پیش رو خبری از آن باشد.

گوشی تاشوی گوگل می‌تواند بازار گوشی‌های تاشو را دگرگون کند. بنا به شنیده‌ها، این موبایل از بدنه سرامیکی، دوربین 50 مگاپیکسلی، نمایشگر 2K و همچنین نسل جدید چیپست تنسور بهره خواهد برد. در ضمن زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه گوگل پیکسل فولد یک دوربین اختصاصی پریسکوپ دارد که اولین در نوع خود بین گوشی‌های گوگل به شمار می‌رود. خیلی دور از انتظار است که امسال خبری از این محصول هیجان‌انگیز گوگل بشنویم، ولی شاید در آینده شاهد اشاره‌ای به آن باشیم که مردم را همچنان مشتاق نگه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*