نمونه اولیه پیکسل 7 پرو

تصاویر واقعی نمونه اولیه پیکسل 7 پرو گوگل لو رفت

چند ماه مانده به رونمایی، تصاویر نمونه اولیه گوگل پیکسل 7 پرو به بیرون درز کرد. این تصاویر، ظاهر آشنای گوشی گوگل را نشان می‌دهند؛ اما یک ابهام هم درباره آن به وجود می‌آورند.

چند روز قبل، تصاویری از نمونه اولیه گوگل پیکسل 7 منتشر شد و حتی برای فروش، در eBay و فیسبوک قرار داده شد. حالا سناریوی مشابهی برای برادر بزرگ‌تر این گوشی تکرار شده است. البته این‌بار کسی سعی در فروش نمونه اولیه پیکسل 7 پرو ندارد و تصاویر آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

پیکسل 7 پرو در قیاس با پیکسل 7، یک دوربین اضافه دارد؛ اما طراحی این دو بسیار شبیه به هم است و لوگوی یکسانی هم دارند. همچنین برآمدگی فلزی دوربین، از دو طرف به فریم پیوند خورده است.

احتمالا این طراحی، شما را به یاد گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو می‌اندازد؛ ولی با کمی دقت، متوجه تغییرات ظریفی می‌شوید. انحنای نمایشگر نمونه اولیه پیکسل 7 پرو اما با پیکسل 6 پرو مطابقت کامل دارد و شاید اصلا همان پنل باشد.

جالب اینکه در قسمت اطلاعات گوشی، نام Cubot Cheetah 2 قید شده است. از قبل می‌دانستیم که اسم رمز پیکسل 7 پرو، Cheetah خواهد بود؛ اما Cubot یک شرکت گوشی‌ساز چینی و مجزا از گوگل است. پس شاید این دو کمپانی در تولید سری Pixel 7 با یکدیگر همکاری کرده باشند. ناگفته نماند که سال‌ها پیش، واقعا یک گوشی به نام Cubot Cheetah 2 وجود داشت؛ اما قطعا با چیزی که در تصویر می‌بینیم، متفاوت بود.

به هر حال برای روشن‌تر شدن موضوع، باید تا نزدیکی پاییز منتظر بمانیم؛ زیرا گفته می‌شود که پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در ماه اکتبر معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*