احتمال همکاری گوگل با سامسونگ برای بهبود رابط کاربری تاچ ویز

بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده است ، کمپانی گوگل قرار است با سامسونگ برای بهبود رابط کاربری تاچ ویز ( TouchWiz )این شرکت همکاری کند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

رابط کاربری TouchWiz سامسونگ در گذشته با مشکلات زیادی روبه‌رو بود. بسیاری از کاربران بر این عقیده بودند که این رابط کاربری باعث کند شدن گوشی شده و مشکلاتی را در گوشی به وجود می‌آورد. سامسونگ با به روز رسانی‌های مختلف سعی در بهبود این رابط کاربری داشته اما تاکنون به طور کامل موفق نشده هرچند امروزه TouchWiz به تکامل خوبی رسیده است. اگر سامسونگ با گوگل این همکاری را آغاز کند قطعا می‌توانیم شاهد بهتر شدن TouchWiz باشیم و دیگر مشکلات کمتری را در این رابط کاربری ببینیم.

سال گذشته بود که گوگل اعلام کرد از تغییراتی که سازندگان گوشی‌های‌هوشمند بر روی سیستم‌عامل اندروید به عنوان رابط کاربری به وجود می‌آورند ناراضی است و باعث شده تا کاربر تجربه‌ای متفاوت از تجربه‌ی ناب اندروید داشته باشند. به همین علت گزارش‌ها حکایت از این موضوع داشتند که گوگل به این شرکت‌ها تذکر داده است. برای مثال سامسونگ یکی از این شرکت‌ها بوده و گوگل در سال گذشته به سامسونگ تذکر داده تا تغییراتی را در رابط کاربری خود به وجود آورد.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی است و سالیانه میلیون‌ها گوشی از این شرکت به فروش می‌رسد. پس به جرات می‌توان گفت که تصوری که بیشتر کاربران از اندروید دارند همان رابط کاربری TouchWiz است و خواهد بود. در نتیجه همکاری گوگل با سامسونگ می‌تواند چهره‌ی اندروید را نیز با بهبود TouchWiz نزد کاربران محبوب‌تر و زیباتر کند. حال باید دید آیا شایعات منتشر شده به حقیقت تبدیل می‌شوند یا این که هنوز زود است شاهد همکاری گوگل و سامسونگ در این زمینه باشیم؟

منبع: ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*