مازراتی گرن توریسمو 2023

مازراتی گرن توریسمو 2023 ؛  شاهزاده نیزه دار ایتالیایی + ویدیو

مازراتی گرن توریسمو 2023 یک خودرو کوپه دو درب اسپرت است که با پیشرانه 6 سیلندر روانه بازار می‌شود . در ادامه با مشخصات فنی و هرآنچه که از Maserati GranTurismo 2023 می‌‌دانیم همراه خواهیم بود.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که پیشرانه های 12 سیلندر کم کم در حال مرگ هستند و از دست ما هم هیچ کاری برنمی‌آید. اما متاسفانه باید اعلام کنیم که برند مازراتی نه تنها موتور V12 خود را کاملا به دست فراموشی سپرده، بلکه اکنون می‌دانیم مازراتی گرن توریسمو یا همان GT هم قرار است با پیشرانه V6 به بازار بیاید. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد مازراتی گرن توریسمو مدل 2023 موجود است اما به هر حال دوست داریم تا با شاهزاده نیزه دار جدید ایتالیایی‌ها آشنا شویم. اما قبل از رسیدن به بحث های فنی، از شما دعوت می‌کنیم تا با ویدیو جذاب این سوپر اسپرت ایتالیایی در پیست همراه باشید تا صدای سیستم اگزوز چهار کاناله فعال آن را بهتر بشنوید.

معرفی مازراتی گرن توریسمو 2023

در زیر کاپوت مازراتی Granturismo 2023 یا همان مازراتی GT مدل 2023 دقیقا همان پیشرانه مازراتی MC20 را داریم که به یک موتور 6 سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ 3 لیتری محدود شده است و متاسفانه هیچ خبری از بازگشت V8 نیست. این موتور ایتالیایی با نام ” Nettuno ” در بهترین روز خود می‌تواند بیش از 621 اسب بخار قدرت و 730 نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته دو کلاچه روانه چرخ‌های عقبی کند.

مازراتی گرن توریسمو 2023

همچنین گفته می‌شود که نسخه الکتریکی و مایلد هیبرید این کوپه سوپر اسپرت هم در راه است. در نسخه مایلد هیبرید احتمالا فقط شاهد یک موتور الکتریکی در محور عقبی باشیم که در زمان استارت یا سبقت گرفتن، وارد مدار شود اما زمانی که به نسخه برقی می‌رسیم، 4 موتور الکتریکی قدرتمند را روی هر چهار چرخ خواهیم داشت که احتمالا مازراتی گرن توریسمو 2023 یا همان جی تی محبوب را به لیگ 1000 اسب بخاری‌ها خواهند برد.

خودرو اسپرت Maserati GT 2023

به نظر شما طراحی ظاهری مازراتی گرن توریسمو مدل 2023 جذاب تر است یا مازراتی گرنتوریسمو مدل 2009 که در خیابان‌های ایران هم دیده می‌شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*