نمایشگر هوشمند قابل حمل هواوی

اسمارت اسکرین پرتابل هواوی ، یک تبلت 10.4 اینچی با باتری 11 هزار میلی آمپر ساعتی است

هواوی از اسمارت اسکرین پرتابل خود با نمایشگر 10.4 اینچی 4K، سیستم صوتی مجزا و باتری 11 هزار میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد.

هواوی از نسخه پرتابل اسمارت اسکرین خود رونمایی کرد. این صفحه‌نمایش هوشمند قابل حمل، دارای ابعاد 10.4 اینچ با وضوح 4K و باتری عظیم 10995 میلی‌آمپر ساعتی است. این سری در دو نسخه به نام‌های Vision Smart Screen و Vision Smart Screen Z65 Gaming Edition عرضه خواهند شد. هواوی پیش‌فروش این نمایشگر هوشمند را از تاریخ 28 مهر آغاز خواهد کرد و از 9 آبان به صورت رسمی عرضه می‌شود.

اسمارت اسکرین پرتابل هواوی به یک صفحه‌نمایش 10.4 اینچی خوش‌دست مجهز شده و طراحی آن، به مانند یک بلندگوی ادغام شده با نمایشگر به نظر می‌رسد. یک اسپیکر بزرگ نیز در پایین صفحه‌نمایش این دستگاه قرار دارد و پایه این اسمارت اسکرین دارای طراحی مثلثی برای استفاده طولانی مدت است. نمایشگر این گجت دارای وضوحی بالا و قابلیت محافظت از چشم است که از استاندارد TUV Rheinland برای نمایش حداقلی نور آبی پشتیبانی می‌کند. این صفحه‌نمایش می‌تواند به طور خودکار روشنایی را مطابق با شرایط محیط تنظیم کرده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در گوشه سمت راست بالای نمایشگر نیز تعبیه شده است.

اسمارت اسکرین هواوی

دوربین اسمارک اسکرین پرتابل هواوی، کیفیت مناسبی دارد و برای تماس‌هایی ویدیویی قابل استفاده است. این نمایشگر هوشمند هم‌چنین به سیستم صوتی 5 واحدی مجهز شده تا تجربه لذت‌بخشی از تماشای فیلم را به کاربر ارائه دهد. هم‌چنین این گجت از ترکیب حافظه داخلی و رم 4/64 گیگابایت بهره می‌برد و از ویژگی Xiaoyi Butler برای ادغام با مجموعه خدمات هوشمند پشتیبانی می‌کند. جزئیات قیمت این گجت، احتمالا قبل از پیش‌فروش آن در تاریخ 28 مهر، مشخص خواهد شد. هم‌چنین جزئیات عرضه جهانی آن نیز احتمالا پیش از ورود رسمی آن به بازار چین اعلام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*