مشخصات فنی پیکسل 7

مشخصات فنی پیکسل 7 و 7 پرو گوگل به طور کامل لو رفت

مشخصات فنی دو گوشی پیکسل 7 و پیکسل 7 پروی گوگل در فاصله کم باقی مانده تا رونمایی آن‌ها منتشر شد. آیا علاقمندان به این پرچمداران باید نگران سرعت شارژ آن‌ها باشند؟

طبق اعلام قبلی، گوگل در روز 14 مهر از خانواده Pixel 7 خود رونمایی خواهد کرد. پیش از این برخی از مشخصات و قابلیت‌های نسل بعدی از گوشی‌های پرچمدار پیکسل لو رفته بودند. با این وجود به نظر می‌رسد مشخصات فنی پیکسل 7 و 7 پرو به طور کامل در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش 9to5Google، مشخصات پرچمداران آتی گوگل بر روی وبسایت رسمی یک فروشنده تایوانی درج شدند و تمامی اطلاعات پیرامون این پرچمداران را در اختیارمان قرار می‌دهند.  با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی بیشتر این مشخصات بپردازیم.

مشخصات فنی پیکسل 7 و 7 پرو چه شباهت‌هایی با هم دارند؟

مشخصات فنی پیکسل 7

بر اساس اطلاعات مندرج در این وبسایت، هر دو گوشی Pixel 7 و Pixel 7 Pro از تراشه Tensor G2 استفاده می‌کنند و در نسخه‌های 128 گیگ و 256 گیگ روانه بازار خواهند شد. علاوه بر این، هر دوی این گوشی‌ها موفق به کسب استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت شده و از قابلیت فیس آنلاک و حسگر اثر انگشت بهره می‌برند.

بعلاوه، هر دو پرچمدار گوگل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برند و دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K دارند.

در بخش صفحه نمایش، پیکسل 7 پرو با در اختیار داشتن یک صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد با رزولوشن QHD+ دست بالاتر را در اختیار دارد.‌ این صفحه نمایش از پانل‌های LTPO استفاده کرده و قادر به ارائه نرخ رفرش متغیر تا سقف 120 هرتز است. نسخه Pro همچنین 12 گیگابایت رم داشته و از یک دوربین تله فوتوی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این، دوربین فوق عریض در این گوشی هم به قابلیت فوکوس خودکار مجهز است.

برای مقایسه، نسخه معمولی از Pixel 7 صفحه نمایشی 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد که از پانل‌های اولد با نرخ رفرش 90 هرتز بهره می‌برد. نسخه پرو همچنین به رم هشت گیگابایتی مجهز بوده و فاقد دوربین تله فوتو است. علاوه بر این، بر خلاف نسخه Pro، دوربین فوق عریض نسخه معمولی فاقد فوکوس خودکار است.

بد نیست بدانید که دوربین تله فوتوی پیکسل 7 بزرگنمایی نوری پنج برابری داشته و بزرگنمایی هیبرید 30 برابری را ارائه می‌دهد. این در حالی است که پیکسل 6 پرو از یک حسگر 48 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری چهار برابری و زوم هیبرید بیست برابری بهره می‌برد.

صفحه مشخصات دو گوشی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو همچنین اطلاعاتی را در خصوص مدهای مختلف عملکرد دوربین در اختیارمان قرار می‌دهد. بر این اساس، دوربین هر دو گوشی از قابلیت Movie Motion Blur بهره‌مند هستند و نسخه پرو قادر به ارائه مد فوکوس ماکرو (Macro Focus Mode) است که احتمالا به دلیل بهره‌مندی از دوربین فوق عریض مجهز به فوکوس خودکار است.

شارژ سریع در گوشی‌های پیکسل؟ شاید وقتی دیگر!

بر اساس اطلاعات درج شده از مشخصات گوشی‌های Pixel امسال، هر دو نسخه معمولی و پرو قادر به ارائه شارژ سیمی و بی سیم خواهند بود. با این حال به نظر نمی‌رسد امسال هم شاهد تعبیه سیستم شارژ سریع در این محصولات باشیم.

اخبار پیشین از پرچمداران امسال گوگل حاکی از این بوده‌اند که توان شارژ نسخه‌های معمولی و پرو از پیکسل 7 به ترتیب برابر با 21 و 23 وات خواهد بود. این در حالی است که سرعت شارژ سریع گوشی میان رده پیکسل 6a که مدتی از عرضه آن به بازار می‌گذرد، برابر با 18 وات است.

مشخصات فنی پیکسل 7

به بیان دیگر، نمی‌توان انتظار داشت که نسل هفتم از گوشی‌های پیکسل گوگل پیشرفت چندانی را در بخش سرعت شارژ نسبت به سال قبل تجربه کند. البته اگر این اطلاعات صحیح باشد، حداقل گوگل امسال در خصوص سرعت شارژ پرچمدارانش با مشتریان صادق بوده است!

سال گذشته، گوگل توان شارژ سری گوشی‌های Pixel 6 را برابر با 30 وات اعلام کرده بود. با این وجود، بررسی‌های انجام شده بر روی این محصولات حاکی از سرعت شارژ 21 واتی و 23 واتی در مدل‌های استاندارد و پرو از پیکسل 6 بودند!

همان طور که اشاره شد، گوگل رویدادی را در تاریخ 14 مهر برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود اطلاعات مهمی از سری گوشی‌های Pixel 7 در این رویداد در اختیارمان قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*