لپ تاپ تاشو لنوو تینک پد 2022

لپ تاپ تاشو لنوو تینک پد 2022 به نمایش گذاشته شد + ویدیو

لپ تاپ تاشو لنوو تینک پد 2022 – Lenovo ThinkPad 2022 به تازگی نمایش داده شد. این لپ تاپ مجهز به یک نمایشگر رول شدنی نوآورانه است.

غول فناوری چینی لنوو اخیراً نمایشی از لپ تاپ تاشو لنوو تینک پد 2022 با نمایشگری 12 اینچی ارائه داده است که امکان افزایش اندازه آن به شکل عمودی تا 16 اینچ وجود دارد. این لپ تاپ یکی از چند محصول این شرکت است که دارای نمایشگر رول شدنی هستند.

به نظر می‌رسد که لنوو در حال حاضر روی فناوری پنل انعطاف‌پذیر به طور جدی سرمایه‌گذاری می‌کند. تینک پد X1 به نمایشگر تاشو مجهز است اما نمایشگر رول شدنی جذابیت ظاهری مخصوصی دارد. علاوه بر این، معمولاً پنل‌های رول شدنی هزینه بیشتری بر می‌دارند. فناوری تاشو هم کم‌هزینه‌تر است و هم با سرعت بیشتری فراگیر و فراگیرتر می‌شوند.

با وجود این، نمایشگرهای رول شدنی با مشکل چین‌خوردگیِ نمایشگرهای تاشو خداحافظی می‌کنند. به ندرت پیش می‌آید که گجتی به جز گوشی هوشمند با نمایشگر رول شدنی عرضه بشود، ولی لنوو این نوع نمایشگر را برای لپ تاپ‌های خود هم به کار می‌گیرد. این شرکت چینی طی رویداد Lenovo Tech World 22 لپ تاپ تینک پد با نمایشگر رول شدنی را به نمایش گذاشت.

لنوو اظهار داشته است که همچنان روی نوآوری در زمینه فرم فاکتور متمرکز خواهد بود که لپ تاپ تاشو تینک پد 2022 نمونه بارز آن به حساب می‌آید. به گفته این شرکت، فناوری رول شدنی تجربه‌ای عالی از انجام چند فعالیت به صورت همزمان، گشت و گذار در وب و سایر فعالیت‌ها را برای کاربران به دنبال می‌آورد.

لپ تاپ تاشو لنوو تینک پد 2022

جزئیات اصلی لپ تاپ جدید لنوو هنوز مشخص نیست، اما شبیه به تینک پد X1 2022 به نظر می‌آید که از یک نمایشگر 16.3 اینچی با رزولوشن 2024 در 2460 و فرم فاکتور جمع‌شده 12 اینچی برخوردار است. انتظار می‌رود طی رویداد CES 2023 در اوایل سال آینده میلادی جزئیات قابل ملاحظه‌ای از لپ تاپ ThinkPad جدید به اشتراک گذاشته شود.

لنوو جزو معدود تولیدکنندگانی است که در حوزه نمایشگرهای رول شدنی نوآوری به خرج می‌دهد. گفتنی است طی رویداد Lenovo Tech World گوشی تاشو لنوو و همچنین کانسپت گوشی رول شدنی موتورولا هم نمایش داده شد که محصولی متفاوت از سایر نمونه‌های مشابه در بازار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*