ریمیک رزیدنت اویل 4

ریمیک رزیدنت اویل 4 قصد دارد موفقیت بازسازی نسخه‌های اول و دوم را تکرار کند + تریلر

دومین تریلر ریمیک رزیدنت اویل 4 تلفیق عناصر نوستالژیک و جدید گیم پلی این عنوان را نمایش می‌دهد. همه کاراکترهای نسحه اوریجینال مانند لرد سدلر یا رامون سالازار در نسخه بازسازی شده Residet Evil 4 هم حاضر خواهند بود.

ریمیک رزیدنت اویل 4 در حال تبدیل شدن به یک بازسازی خاص و تکرارنشدنی است و تریلر جدیدی که کپکام از این بازی به تصویر کشیده، به خوبی گویای این امر است.

این بازسازی اوایل سال آینده برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس|اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. تریلر هفته گذشته این بازی، جزئیات زیادی را از تغییرات نسخه بازسازی شده در مقایسه با نسخه اصلی در اختیارمان قرار داد.

در این تریلر شاهد ترکیب المان‌های نوستالژیک نسخه اوریجینال بازی با برخی عناصر جدید که عموما برگرفته از گیم پلی رزیدنت اویل Village هستند، خواهیم بود. به عنوان مثال، سکانس ابتدایی بازی و ورود لیون به دهکده گانادو در حالی که به طور کامل حس و حال نسخه اصلی بازی را تداعی می‌کند، اما بسیار گسترده طراحی شده است. به عنوان مثال، این بار لیون باید به سبک نسخه‌های هفتم و هشتم رزیدنت اویل ابتدا یک تور کامل را در یکی از خانه‌های روستا طی کند تا با اولین روستاییان روبرو شود.

کپکام سعی کرده این تعادل میان عناصر جدید و نوستالژیک را در اکثر صحنه‌های بازی حفظ کند. به عنوان مثال، سکانس معروف میدان روستا در اساس، بسیار شبیه به نسخه گیم کیوب و PS2 بازی طراحی شده است. با این حال تغییرات مثبت ایجاد شده در برخی آیتم‌ها، ریمیک رزیدنت اویل 4 را به استاندارد بازی‌های امروز نزدیک‌تر کرده است. به عنوان مثال، دکتر سالوادور که به خاطر اره برقی معروفش بر سر زبان‌ها افتاده بود اکنون طراحی بسیار واقع‌گرایانه‌تری دارد.

در ادامه می توانید تریلر جدید نمایش داده شده از Resident Evil 4 Remake را مشاهده فرمایید:

در ریمیک رزیدنت اویل 4 همه کاراکترهای پیشین حاضر خواهند بود!

با توجه به بازسازی‌های پیشین Resident Evil، یکی از سوالات مهم گیمرها این بود که ریمیک نسخه چهارم تا چه حد به کاراکترهای اوریجنال بازی وفادار خواهد بود و کدام شخصیت‌ها را حذف خواهد کرد. بر اساس این تریلر به نظر می‌رسد در نسخه ریمیک شاهد بازگشت اکثر کاراکترهای نسخه اوریجینال خواهیم بود و هر آنچه RE4 را به عنوانی خاطره‌انگیز تبدیل کرده بود، بار دیگر در بازی حاضر خواهد بود.

به جز جک کراوسر، تریلر جدید Resident Evil 4 تمامی شخصیت‌های منفی بازی را نمایش داد.‌ به طور خاص، کدخدای دهکده، بیتورس مندز و حتی رامون سالازار عجیب و غریب با بادیگاردهای جهش‌یافته‌اش هر دو در تریلر نسخه بازسازی شده حاضر بودند. این امر به آن معناست که یکی از لذت‌بخش‌ترین و در عین حال غیر قابل باورترین بخش‌های نسخه اوریجینال، یعنی قلعه، به طور کامل در بازسازی هم حضور خواهد داشت!

ریمیک رزیدنت اویل 4

کپکام همچنین در این ریمیک، توجه ویژه‌ای هم به باس فایت‌های مختلف داشته است؛ به طوری که هر دو شخصیت Del Lago و El Gigante با جزئیات کامل بازطراحی شده و در نسخه ریمیک حاضر هستند. در عین حال، آنچه بیش از همه در ریمیک رزیدنت اویل 4 جلب توجه می‌کند، حضور فروشنده اسرارآمیز بازی است که در صحنه‌های مختلف نسخه اوریجینال حاضر می‌شد و به خرید و فروش اجناس لیون می‌پرداخت.

این شخصیت به ظاهر ساده یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کاراکترهای رزیدنت اویل 4 بود که با آیتم‌های عجیب و غریب و البته لهجه بریتانیایی جذابش لحظات خاطره‌انگیزی را برای گیمرها تداعی کرد. به همین جهت کپکام تصمیم گرفته در بازسازی این عنوان نیز از این فروشنده استفاده کند.

همچنین، وفاداری نسخه ریمیک رزیدنت اویل 4 به بخش‌های باورناپذیر گیم پلی و مبارزات بازی هم اقدام بحث‌برانگیز دیگری است که کپکام در صدد انجام آن در این بازی است. به عنوان مثال، نه تنها لگد باورنکردنی و غیرواقعی لیون در نسخه بازسازی حاضر خواهد بود، بلکه قابلیت دفع حملات (Parry) با چاقو نیز به گیم پلی اضافه شده است. بنابراین در نسخه ریمیک لیان قادر خواهد بود حملات اره برقی یا بیل را با چاقوی کوچک خود دفع کند! این المان به ظاهر مسخره گیم پلی، گزینه‌ای فوق‌العاده برای افزودن به گیم پلی غلو شده Resident Evil 4 است که احتمالا با بازخوردهای بسیار خوبی روبرو خواهد شد.

ریمیک رزیدنت اویل 4

شما در خصوص ریمیک رزیدنت اویل 4 چه نظری دارید؟ آیا این بازسازی همانند نسخه‌های اول و دوم موفق عمل می‌کند یا به سرنوشت ریمیک نسخه سوم دچار خواهد شد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*