اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو در آبان 1401

پس از برگزاری طرح فروش فوق العاده خودرو، اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو در آبان 1401 اعلام شده است. جزئیات را در ادامه بخوانید.

چند روز پیش سی و نهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز و پنج محصول این شرکت از طریق قرعه کشی در معرض فروش گذاشته شد. روز گذشته مراسم قرعه کشی ساعت 10 صبح در محل کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار گردید. در ادامه با جزئیات اعلام اسامی برندگان همراه باشید.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

از جمله محصولاتی که ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده خود عرضه کرده می‌توان به سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با پیشرانه XU7P، پژو 207 دنده‌ای با فرمان برقی و نیز پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته دو رنگ اشاره کرد. موعد تحویل این خودروها 90 روز عنوان شده است.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

بنا بر اعلام شرکت ایران خودرو در مرحله سی و نهم این طرح نزدیک به 5 میلیون و 754 هزار و 25 متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شدند. همچنین ظرفیت تمامی محصولات عرضه شده 10 هزار نفر بوده و با روش قرعه کشی انتخاب شدند. خودروی پژو پارس سال با 2 میلیون و 56 هزار و 531 متقاضی، پرطرفدارترین محصول ایران خودرو بوده است.

می‌توانید با مراجعه به سایت ایران خودرو و ورود به حساب کاربری خود، از این که در قرعه کشی برنده شده‌اید یا خیر اطلاع کسب کنید. همچنین از طریق پیامک به برندگان پیام ارسال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*