وی پی ان اختصاصی گوگل - Google One VPN

وی پی ان اختصاصی گوگل برای ویندوز و مک منتشر شد

پس از اندروید و iOS، حالا دو سیستم عامل ویندوز و مک میزبان وی پی ان اختصاصی گوگل با نام Google One VPN شده‌اند. در ادامه شاهد جزئیات باشید.

وی پی ان اختصاصی گوگل تحت عنوان Google One VPN که پیش از این ابتدا در دسترس اندروید و سپس iOS قرار گفته بود، حالا به دو سیستم عامل ویندوز و مک راه پیدا کرده است. این وی پی ان از اینجا در دسترس قرار دارد و امکان دریافت آن با اشتراک‌های مختلف ماهانه یا سالانه مهیا است.

کاربران مک جهت استفاده از این وی پی ان باید یک اکستنشن خاص را فعال کنند، گزینه اجرای برنامه بعد از شروع به کار کامپیوتر را انتخاب کنند و تنظیمات مربوط به VPN را انجام بدهند. نهایتاً پس از ورود به حساب گوگل خود کافی است که روی دکمه فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی وی پی ان ضربه بزنند تا به شبکه مجازی گوگل دسترسی پیدا کنند.

وی پی ان اختصاصی گوگل - Google One VPN روی ویندوز و مک

لازم به ذکر است که وی پی ان اختصاصی گوگل فقط پیش روی مشترک‌های طرح 2 ترابایتی یا بالاتر قرار گرفته است. از این رو، مشترک‌های طرح پایه 100 گیگابایتی یا طرح استاندارد 200 گیگابایتی از این VPN محروم خواهند بود. کاربران با اشتراک ماهانه 9.99 دلار یا سالانه 99.9 دلار از ظرفیت 5 کاربری برخوردار می‌شوند. ضمن اینکه پشتیبانی بهتر و بازگشت 10 درصدی پول در گوگل استور هم نصیب آن‌ها می‌شود.

در زمان نگارش این مطلب امکان دانلود Google One VPN وجود ندارد، ولی به زودی دانلود آن برای عده‌ای ممکن می‌شود و طی چند روز آینده در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*