ایرانسل

ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با حمایت ایرانسل آغاز به کار کرد

ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی در راستای هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی با حمایت ایرانسل آغاز به کار کرد.

از امروز 25 آبان ماه 1401 به مدت 2 روز از ساعت 9 تا 17:30 ششمین دوره همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی در مرکز همایش‌های بین‌المللی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. اپراتور ایرانسل این همایش را که روی «هم افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی» تمرکز دارد به شکل زنده از طریق تلویزیون اینترنتی لنز پخش می‌کند. علاقه‌مندان برای تماشای تمامی سخنرانی‌ها و برنامه‌های این همایش باید به بخش پخش زنده وب‌سایت lenz.ir مراجعه کنند.

حمایت ایرانسل از ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی

ایرانسل

از محورهای اصلی برگزاری ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی می‌توان به «معماری سازمانی و هوش مصنوعی»، «امنیت در معماری سازمانی»، «مهندسی سازمان و فرآیندهای کسب و کار»، «مدیریت داده‌های سازمان، کاربرد هوش تجاری و داده کاوی»، «مهندسی سرویس»، «تحول دیجیتال و فناوری‌های هوشمند» و «معماری سازمانی، چارچوب‌ها، متدولوژی‌ها و مدل‌های مرجع» اشاره کرد.

سخنرانان کلیدی از کشورهای مختلف نظیر روفسور مارکوس هلفرت (از دانشگاه مینوت ایرلند)، دکتر جان گوتزه (از دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ دانمارک) و دکتر پالاب ساها (مدیرکل The Open Group از هند) نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

همایش ملی پیشرفت‌های معماری سازمانی از سال 1396 طی همکاری آزمایشگاه‌های معماری سازمانی مستقر در دانشگاه‌های سراسر کشور و با حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی به شکل سالانه برگزار می‌شود. از اهداف برگزاری این همایش نیز می‌توان به ارائه و تبادل آخرین دستاوردهای پژوهشی، آموزشی و تجربی محققان، متخصصان، دانشجویان و دست‌اندرکاران این حوزه اشاره کرد.

اولین تا پنجمین دوره از این همایش به ترتیب در دانشگاه‌های شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران و دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شده است. دانشگاه شهید بهشتی اکنون نیز میزبانی ششمین دوره از این همایش را بر عهده دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*