فردا موتور

خلف وعده فردا موتور در تحویل خودرو، صدای خریداران را درآورده است

برخی از خریداران محصولات فردا موتور از خلف وعده این شرکت خودروسازی در تحویل خودرو خبر دادند. در ادامه جزئیات این ماجرا را بررسی خواهیم کرد.

برخی از خریداران محصولات شرکت فردا موتور که قرار بود خودروهای ثبت نامی خود را در طرح نوروزی این شرکت با موعد تحویل 90 روز کاری تحویل بگیرند با خلف وعده این شرکت مواجه شدند. در حالی که این مشتریان هنوز منتظر تحویل خودروی ثبت نامی خود هستند، اما شرکت خودروسازی فردا چک‌های مشتریان بابت پرداخت اقساط را به اجرا گذاشته که همین موضوع اعتراض مشتریان را به همراه داشته است.

بدقولی فردا موتور در تحویل خودرو

یکی از مشتریان در این خصوص عنوان کرد: «در یکی از نمایندگی‌های شرکت فردا موتور برای خرید خودرو SX5 در قالب طرح ویژه نوروزی شرکت کردم و قسمتی از مبلغ خودرو را نیز به شکل نقدی در نمایندگی به حساب شرکت واریز کردم. مابقی قیمت خودرو را نیز قرار شد به شکل اقساطی و در قالب چک به تاریخ پس از تحویل خودرو پرداخت کنیم.»

فردا موتور

این مشتری در ادامه گفته‌های خود بیان کرد «با وجود این که پس از 4 ماه هنوز خودرویی به دستمان نرسیده، شرکت فردا موتور چک‌های ما را نیز که تاریخ آنها از مرداد ماه به بعد بوده به اجرا گذاشته و به همین دلیل حساب ما نیز مسدود شده است. این در حالی است که بر اساس قرارداد باید اقساط را بعد از تحویل خودرو پرداخت می‌کردیم.»

تاکنون شرکت فردا موتور نسبت به تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان واکنشی نشان نداده، اما یکی از مدیران فروش این شرکت با تایید خبر تاخیر در تحویل خودرو عنوان کرد برخی از مشکلات از جمله کسری تعدادی از قطعات خودرو باعث تاخیر در تحویل خودروها شده است. وی با اعلام این که این مشکلات در حال رفع است گفت به زودی خودروها به نوبت به دست مشتریان خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من هم ۳دی ۱۴۰۱ ثبت نام کردم تحویل مثلا ۶۰ روزه تا الان ۳۰ مهر ۱۴۰۲ هیچ خبری نیست آدم دردش رو به کی بگه تو این مملکت؟! صمت رفتم میگه ما پیگیری نمیکنیم،۱۲۴ میگه به ما ربطی نداره،تعزیرات هم بعد چهار ماه معطلی رای داده که برو شکایت حقوقی کن،شکایت حقوقی هم معلوم نیست تا کی طول بکشه دیگه حالم از هر چی ثبت نام ماشین و شرکت فردا موتور بهم میخوره هر روز فقط دعاااا در حق شرکت و مسئولین میکنم

  2. من اول دی ۱۴۰۱ نقدی ثبت نام کردم هنوز نگرفتم واقعا شرکت …… هست
    هیچ کجا پاسخگو نیستند صمت هم رفتم میگه برو شکایت کن واقعا چرا جایی برای پیگیری این امور وجود نداره