ایزوگام

ایزوگام ثروت اندک مرا زیاد کرد

علاقه‌ام به ایزوگام باعث شد تجارتم را هم در همین حوزه ادامه دادم و به جایگاه خوبی‌ام در همین زمینه رسیدم و توانستم یک کارآفرین موفق محسوب شوم.

ایزوگام بام گستر

قیمت ایزوگام بام گستر جزو مناسب‌ترین کالا به شمار می‌آید. به طور کلی اگر خواهان کسب اطلاعات از قیمت ایزوگام بام گستر به همراه نصب آن در سال ۱۴۰۱ هستید، بهتر است بدانید هزینه نصب با توجه به محدوده و فضای مورد استفاده متغیر می‌باشد.

به عنوان نمونه اگر قصد ایزوگام بام گستر استخر خود را دارید قیمت نصب به شرایطی مانند شکل، ابعاد و مساحت آن مربوط می‌شود.

برای ایزوگام بام گستر سرویس بهداشتی، به دلیل حساسیت بالای این محیط همیشه مرطوب، قیمت‌گذاری به میزان سختی، کیفیت و مساحت محیط متغیر می‌باشد.

این پوشش دارای مزایای فراوانی است که سبب کنار گذاشتن روش‌های قدیمی و جایگزینی آن شده است.

یکی از این مزایا استحکام بالا در برابر رطوبت به نسبت روش‌های سنتی و طول عمر بیشتر این محصول می‌باشد، این ویژگی علاوه بر ایجاد آرامش و اطمینان افراد، هزینه‌های ناشی را کاهش داده و بسیار مورد توجه واقع شده است.

ایزوگام

ایزوگام بدون فویل

قیمت ایزوگام بدون فویل باعث پرفروش‌تر شدن این محصول شده است. ایزوگام بدون فویل بر خلاف ایزوگام فویل دار برای مکان‌هایی مناسب است که در آن‌ها هیچ گونه تابش مستقیم نور و گرمای خورشید وجود ندارد.

بنابراین به طور کلی می‌توان گفت برای تمامی قسمت‌های ساختمان به جزء پشت بام و بخش‌های خارجی، قابل استفاده است.

این محصول کاربردی به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی همچون انعطاف‌پذیری بسیار بالا، برای پوشش دادن دیوارپی‌ها و غیره استفاده می‌شود.

این نوع ایزوگام انواع مختلفی دارد که تفاوت آنها در میزان ضخامت‌شان می‌باشد و هر نوع آن به دلیل داشتن میزان مقاومت‌های گوناگون، در مکان‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ایزوگام بدون فویل تک لایه و دو لایه از انواع مختلف این محصول هستند.

نوع تک لایه از میزان ضخامت کمتری برخوردار است و آن را بیشتر در مکان‌هایی که آبریز کمتری دارند همچون آشپزخانه یا تراس به کار می‌گیرند.

ایزوگام

ایزوگام پشت بام آپارتمان

قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان 120 درصد ارزان‌تر از روز گذشته شد. عوامل و فاکتورهای بسیاری بر روی هزینه نصب ایزوگام روی پشت بام تاثیر دارد؛ یکی از مهم‌ترین این عوامل نوع و کیفیت ایزوگام به کار رفته است که طبیعتا هر چه کیفیت و مرغوبیت کالا بیشتر باشد، هزینه کلی نصب ایزوگام هم بیشتر خواهد شد.

از طرفی کیفیت سطحی که قرار است روی آن ایزوگام نصب شود هم در قیمت نهایی تاثیر گذار است؛ چنانچه عایق کاری روی سطح مورد نظر راحت‌تر باشد، هزینه نصب نیز کمتر است به طور مثال نصب ایزوگام روی پشت بام‌ها سختی کار و اتلاف وقت کمتری دارد و به این ترتیب هزینه آن نیز کمتر است.

بسته به کیفیت، محل فروش و برند ایزوگام مورد استفاده برای پشت بام، قیمت آن نیز متفاوت است.

همچنین هزینه نصب ایزوگام برای قسمت‌های مختلف ساختمان نیز متفاوت است که این مقدار نیز به هزینه کلی ایزوگام اضافه می‌شود.

در مجموع جهت تخمین و محاسبه قیمت ایزوگام روی پشت بام باید متراژ به کار رفته را در قیمت هر متر مربع به علاوه هزینه نصب آن ضرب کرد.

متراژ ایزوگامی که برای هر سطح از جمله پشت بام استفاده می‌شود تقریباً ۲۵ درصد بیشتر از مساحت آن سطح است.

به این ترتیب به ازای هر صد متر مربع مساحت پشت بام، باید ۱۲۵ متر ایزوگام به کار برد.

ایزوگام

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*