شاسی بلند جدید هندی ها

هندی ها با این شاسی بلند جدید، پیشرفت صنعت خودروی خود را به رخ جهانیان کشیدند

کشور هند سال‌هاست به طور جدی وارد صنعت خودروسازی شده و خواستار رشد و توسعه است. مشخصات شاسی بلند جدید هندی ها را در ادامه ببینید.

کشورهای زیادی طی سالیان اخیر سعی کرده‌اند در صنعت خودروسازی پیشرفت کنند و هر یک به موفقیت‌هایی نیز دست یافته‌اند. ترکیه، هند و چین سه نمونه از کشورهایی هستند که با وجود برخی محدودیت‌ها باز هم تسلیم نشده و کوشش خود را در جهت توسعه و رشد کرده‌اند.

شاسی بلند جدید هندی ها چه مشخصاتی دارد؟

شاسی بلند جدید هندی ها

کشور هند طی چند سال اخیر تلاش زیادی کرده تا در عرصه خودروسازی دستاورد کسب کند و خوشبختانه در این گام موفق عمل کرده و تغییرات مثبتی را تجربه نموده است. به نظر می‌رسد اگر هندی‌ها با همین فرمان جلو بروند تا چندین سال دیگر تبدیل به یکی از قطب‌های خودروسازی جهان خواهند شد.

یکی از جدیدترین محصولات این کشور در حوزه کراس اوورها، پراویگ دیفای است که توسط استارت آپی به همین نام (پراویگ داینامیکس) طراحی و به مرحله تولید رسیده است. این شاسی بلند مفهومی قرار است به زودی در خط تولید انبوه قرار گیرد و از هم‌اکنون روند ثبت سفارش آن شروع شده است.

شاسی بلند جدید هندی ها

پراویگ دیفای تنها در عرض 4.9 ثانیه از سکون مطلق به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودروی مفهومی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع یا فست شارژ 150 کیلوواتی است و می‌تواند در عرض نیم ساعت نزدیک به 80 درصد ظرفیت باتری را تکمیل کند. همچنین با برق خانگی می‌توان پراویگ دیفای را شارژ کرد و با 8 ساعت شارژ می‌توانید نزدیک به 300 کیلومتر پیمایش انجام دهید.

پکیج باتری این خودرو تا 8 سال یا به عبارت بهتر تا 250 هزار کیلومتر ضمانت دارد و اگر دچار مشکل شود می‌توان به راحتی آن را تعویض کرد. به گفته کارشناسان در طراحی این خودرو از ماشین لندروور الهام گرفته شده و از نظر ابعادی باید به طول، عرض و ارتفاع آن اشاره کرد که به ترتیب 4940 میلی‌متر، 1940 میلی‌متر و 1650 میلی‌متر است. همچنین فاصله محوری دیفای به 3030 میلی‌متر می‌رسد که فضای کابین بزرگی در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

پراویگ دیفای

خوشبختانه این خودرو در قسمت صندوق بار ظرفیت 680 لیتری تخصیص داده که می‌تواند برای مسافرت گزینه‌ای ایده‌آل باشد. بسته باتری پراویگ دارای 5 ماژول اصلی است که 5 هزار سلول هاردکیس با 9 لایه محافظتی دارد. این باتری قرار است بهترین پیشرانه الکتریکی جهان باشد. ظرفیت باتری که از آن صحبت می‌کنیم حدود 90.9 کیلووات ارزیابی شده و به کمک تکنولوژی بهینه سیستم ترمز می‌توان تا 40 درصد انرژی را بازیابی کرد و مانع هدررفت آن شد.

بر اساس آنچه گزارش شده، برد این خودرو 500 کیلومتر است و رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی دارد. پیشرانه‌ای که زیر کاپوت پراویگ دیفای تعبیه شده می‌تواند حداکثر قدرت 402 اسب بخار و گشتاور 620 نیوتن‌متر را تولید کند. این خودرو چهار چرخ محرک است و با دو موتوری که دارد قادر است توان و نیروی محرکه را به طور مساوی به هر دو محور جلو و عقب انتقال دهد.

شاسی بلند جدید هندی ها

نهایت سرعتی که می‌توانید با دیفای برانید، 210 کیلومتر بر ساعت خواهد بود و مشتریان باید بدانند که در 11 رنگ می‌توانند آن را سفارش دهند. شاسی بلند 5 نفره هندی‌ها دارای 5 ستاره ایمنی است، ولی مشخص نشده این امتیاز از کدام موسسه دریافت شده است. از جمله امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به هدلایت LED تطبیقی، دوربین 360 درجه، رادار 7.7 گیگاهرتز، ترمز اضطراری اتوماتیک و ایربگ کامل اشاره کرد.

همچنین از جمله امکانات رفاهی پراویگ دیفای می‌توان به دو صندلی کاپیتانی قابل سفارش برای ردیف عقب، شارژر بی‌سیم، دو نمایشگر 15.6 اینچی لمسی، نمایشگر 10 اینچی اطلاعات کیلومتر، پشتیبانی از فناوری 5G، باز شدن در صندوق عقب در حالت خودکشی، سیستم صوتی آکوستیگ فراگیر، سیستم هوشمند تهویه هوای کابین، بهره‌برداری از مواد بازیافتی برای توسعه جزئیات کابین، صندلی‌های ارگونومیک با طراحی اختصاصی و مونوروف پانورامیک اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حیف که چراغ عقب نداره، 😐