نخستین کامپیوتر دسکتاپی شیائومی

نخستین کامپیوتر دسکتاپی شیائومی در کنار گوشی‌های Xiaomi 13 رونمایی می‌شود

فردا بعد از ظهر می‌توانید با نخستین کامپیوتر دسکتاپی شیائومی به نام Xiaomi Mini Host ملاقات کنید. این یک مینی پی سی توانمند خواهد بود.

شیائومی فردا میزبان یک رویداد پاییزی برای رونمایی از گوشی‌های جدید خانواده شیائومی ۱۳ است. این گوشی‌ها قرار است در دو نسخه به نام‌های Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro با مشخصات فنی بالارده رونمایی شوند. اما غول چینی در کنار آن‌ها از محصولات نوآورانه و جدید دیگری هم رونمایی خواهد کرد. صفحه Xiaomi Notebook در شبکه اجتماعی ویبو توضیح داده که در این رویداد نخستین کامپیوتر دسکتاپی شیائومی به نام “Xiaomi Mini Host” نیز رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رویداد آذر ماه Xiaomi ؛ از معرفی گوشی های شیائومی 13 تا هدفون بادز 4 و ساعت هوشمند S2 + ویدیو

شیائومی تا پیش از این لپ تاپ‌های زیادی را وارد بازار کرده است، اما این نخستین دسکتاپ PC چینی‌ها خواهد بود. البته در این پست هیچ اشاره‌ای به جزئیات کامپیوتر شیائومی مینی هاست نشده است، اما تأیید شده که قدرت بالا با ظاهری جذاب خواهد داشت. در پوستری که از این محصول منتشر شده هم از عبارت «مینی پی‌سی» استفاده شده است.

نخستین کامپیوتر دسکتاپی شیائومی

مینی‌پی‌سی‌ها، کامپیوترهای دسکتاپی جمع‌و‌جوری هستند که نسبت به کیس‌های تاور معمولی ابعاد کوچک‌تری دارند و فضای کمتری را هم اشغال می‌کنند. علاوه بر این جابجایی آن‌ها بسیار ساده است. در حالی که عموم این کامپیوترهای کامپکت از قدرت خیلی بالایی برای انجام کارهای سنگین برخوردار نیستند، اما محصولاتی هم در بازار عرضه شده که برای گیمینگ، اجرای نرم افزارهای سنگین و وظایفی که به حافظه مموری زیادی احتیاج دارد مناسب هستند. باید دید کامپیوتر دسکتاپی شیائومی از کدام یک از این دسته‌ها است.

ما انتظار داریم این کامپیوتر چینی از پردازنده ساخت برند اینتل قدرت بگیرد. البته فردا همه چیز مشخص خواهد شد. شیائومی در کنار این محصول از گوشی‌های سری Xiaomi 13، ایرباد بی‌سیم شیائومی بادز ۴، ساعت هوشمند واچ اس ۲ و یک مودم روتر پرچمدار هم رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*