تقلب در قرعه کشی

واکنش ایران خودرو به شایعه تقلب در قرعه کشی محصولات این شرکت

طی روزهای گذشته در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر تقلب در قرعه کشی محصولات ایران خودرو منتشر شد که این گروه خودروسازی با انتشار بیانیه‌ای به این شایعات واکنش نشان داد.

طی روزهای گذشته در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی خبرهایی در خصوص دستکاری نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت. در همین راستا گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این شایعات واکنش نشان داد.

رد شایعه تقلب در قرعه کشی محصولات ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار بیانیه‌ای این شایعات را تکذیب کرد و از ادعاکنندگان خواست تا مستندات خود را برای بررسی توسط نهادهای نظارتی ارائه دهند. متن بیانیه ایران خودرو به شرح زیر است:

فرایند قرعه کشی با نظارت دقیق نهادهای مربوطه به انجام می‌رسد و به همین دلیل نتایج نیز پس از تایید توسط این نهادها اطلاع‌رسانی می‌شود و با توجه به الگوریتم تعریف شده و نظارت چند ارگان، امکان دخالت در نتایج به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

در حال حاضر در فاصله زمانی موجود بین قرعه کشی تا اعلام نتایج، کنترل‌های نظارتی توسط نهادهای مرتبط انجام شده و پس از اطمینان حاصل کردن از صحت آن، نتایج به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌شود.

شایعه دخالت در نتایج قرعه کشی در گذشته نیز مطرح شده، اما مستنداتی مبنی بر وجود تخلف ارائه نشده و این ادعاها نیز توسط نهادهای بازرسی تایید نشده است، از این رو تاکید می‌شود، اگر شواهد و مستنداتی وجود دارد، با ارائه به مراجع ذی‌ربط، نسبت به پی‌گیری و اثبات آن اقدام شود.

گروه صنعتی ایران خودرو همچنین به متقاضیان خرید خودرو هشدار می‌دهد، مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند و اگر چنین مواردی را مشاهده کردند، مراتب را به نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی اطلاع دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*