شیائومی 13 – Xiaomi 13

خط و نشان شیائومی برای بلاگرها؛ 5.3 میلیارد تومان جریمه برای لو دادن اطلاعات شیائومی 13

جهت جلوگیری از افشای اطلاعات شیائومی 13 – Xiaomi 13 جریمه 5.3 میلیارد تومانی برای بلاگرها تعیین شده است؛ اما جزئیات این جریمه سنگین چیست؟

شیائومی با جریمه‌ای سنگین قصد دارد جلوی سودجویی بلاگرهای به دنبال بازدیدهای میلیونی را بگیرد. این غول فناوری چینی به بلاگرها هشدار داده است که در صورت انتشار اطلاعات درباره پرچمدار شیائومی 13 قبل از معرفی رسمی، با جریمه 143 هزار دلاری مواجه خواهند شد. این مبلغ برابر با حدود 5.3 میلیارد تومان ایران است.

گوشی پرچمدار شیائومی 13 – Xiaomi 13

مدیر روابط عمومی شیائومی به کاربران شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرده است که گوشی‌های خود را جهت تهیه بررسی قبل از رونمایی رسمی، به بلاگرهای سرشناس خواهند فرستاد. حالا برای بلاگرهایی که با شیائومی همکاری می‌کنند، یک توافق‌نامه عدم افشا در نظر گرفته شده است که نقض آن با جریمه‌ای 143 هزار دلاری همراه خواهد بود.

این درحالی است که بلاگر چینی «شن ژن» (Chen Zhen) با 8 میلیون نفر دنبال‌کننده مدتی قبل تصاویری را از گوشی پرچمدار Xiaomi 13 به اشتراک گذاشت. با وجود این، کمی بعد عذرخواهی کرد و حتی اظهار داشت که برای دریافت جریمه خود حاضر و آماده است.

گوشی پرچمدار شیائومی 13 – Xiaomi 13

به نظر می‌رسد علی‌رغم تلاش‌های شیائومی، همواره راهی برای درز پیدا کردن اطلاعات شیائومی 13 به بیرون پیدا می‌شود. بنا به گفته سخنگوی این شرکت چینی، به‌تازگی راننده یک پیک، یک دستگاه شیائومی 13 پرو را دزدید و در اینترنت به فروش گذاشت. به دنبال آن هم تصاویری از این گوشی پرچمدار در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. البته پرونده‌ای علیه این پیک تشکیل شده است.

شیائومی 13 در 11 دسامبر مصادف با 20 آذر رسماً معرفی می‌شود. در همین حال، اخیراً مشخصات فنی شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو پیش از رونمایی به بیرون درز پیدا کرد. همچنین مدل پروی این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ بالاتر از پرچمدارهای گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرو عمل کرد و مشخصات دوربین شیائومی 13 به علاوه نمونه تصاویری منتشر شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*