هیوندای کونا مدل 2024

هیوندای کونا مدل 2024 معرفی شد؛ یک شاسی بلند برقی تمام عیار

هیوندای کونا مدل 2024 معرفی شد. هیوندای کونا در نسل جدید خود از طراحی ظاهری جدید و موتورهای متنوع بهره می‌برد. در ادامه با این شاسی بلند برقی کره ای آشنا خواهیم شد.

هیوندای به‌صورت رسمی از نسل جدید شاسی بلند کونا پرده برده برداشت. هیوندای کونا مدل 2024 در نسل جدید از طراحی ظاهری جدیدی بهره می‌برد و اکنون با موتورهای متنوع در دسترس خواهد بود. در واقع هیوندای قصد دارد نسل جدید شاسی بلند کوچک خود را در 4 مدل برقی، هیبریدی، درون‌سوز و N-Line تولید و به بازار عرضه کند.

مشخصات هیوندای کونا مدل 2024

هیوندای کونا مدل 2024

هیوندای کونا در نسل جدید نسبت به قبل از لحاظ ظاهری تغییر پیدا کرده و اکنون در نمای جلوی شاهد چراغ‌های اصلی در دو طرف سپر هستیم و روی لبه کاپوت آن نیز یک نوار LED باریک خودنمایی می‌کند. البته بخش پایین نمای جلو از جمله ورودی‌های هوا بسته به‌نوع مدل این خودرو از طراحی متفاوتی بهره می‌برند.

هیوندای کونا مدل 2024

طراحان در بخش پایین دماغه هیوندای کونا 2024 مدل برقی مشابه محصولات سری آیونیک از صفحه‌ای پیکسل مانند استفاده کردند. برای مدل درون‌سوز از یک صفحه مستطیل شکل مشکی رنگ و برای مدل N-Line نیز از عناصر ذوزنقه‌ای شکل استفاده شده است. در نمای کناری نیز مدل‌های درون‌سوز و هیبریدی از روکش‌های پلاستیکی مشکی رنگ روی گلگیرها بهره می‌برند، اما این گلگیرها برای مدل‌های برقی و N-Line هم‌رنگ بدنه شده است.

هیوندای کونا مدل 2024

طراحان برای مدل N-Line هیوندای کونا مدل 2024 که نسخه اسپرت محسوب می‌شود، عناصری چون اسپویلر عقب، رکاب‌های جانبی نقره‌ای، سقف و آینه‌های جانبی مشکی در نظر گرفتند. طراحان همانند نمای جلو در عقب این شاسی بلند کوچک نیز از یک نوار LED باریک سراسری استفاده کردند و چراغ‌ها نیز در دو طرف سپر قرار دارند. همچنین نسخه N-Line در نمای عقب خود به دو سراگزوز نیز مجهز شده است.

هیوندای کونا مدل 2024

طول هیوندای کونا مدل 2024 به 4355 میلی‌متر می‌رسد که از افزایش 150 میلی‌متری نسبت به نسل قبل حکایت دارد. ضمن این که طراحان، عرض آن را 25 میلی‌متر و فاصله محوری آن را نیز 60 میلی‌متر افزایش دادند تا برای سرنشینان فضای بیشتری فراهم شود.

Hyundai Kona 2024

طراحان برای نمای داخل این شاسی بلند کوچک نیز دو نمایشگر 12.3 اینچی در نظر گرفته که به یکدیگر متصل شدند و از قاب مشترکی بهره می‌برند. شیفتر گیربکس نیز اکنون روی ستون فرمان نصب شده است. دریچه‌ها و کنترل‌های سیستم تهویه نیز در زیر نمایشگرهای این خودرو نصب شدند.

Hyundai Kona 2024

در خصوص قیمت و مشخصات فنی این خودرو هنوز جزئیاتی منتشر نشده، اما این خودرو با مدل 2024 روانه بازار آمریکا خواهد شد و طی ماه‌های آینده شاهد انتشار لیست کامل مشخصات آن خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*