خرید کارمانیا

کرمان موتور با خرید کارمانیا ، تمام مشکلات این شرکت را به جان خرید!

کرمان موتور با انتشار بیانیه‌ای از خرید کارمانیا خبر داد و اعلام کرد تمام تعهدات باقی مانده این شرکت را به محصولات قابل عرضه خود تبدیل می‌کند.

شرکت کارمانیا به عنوان نماینده برند چینی بی وای دی در ابتدای دهه 1390 خورشیدی فعالیت خود را شروع کرد و توانست محصولاتی چون سدان F3 و کراس اوور S6 را مونتاژ و به مشتریان ایرانی عرضه کند؛ اما این شرکت از سال 1397 به‌دلیل ممنوعیت واردات خودرو، افزایش نرخ ارز و سایر مشکلات نتوانست به تعهدات خود پاسخ دهد.

کارمانیا

در واقع شرکت کارمانیا در سال 1397 بیش از 1000 دستگاه خودرو بی وای دی اس 7 را با پیش‌دریافت 60 تا 70 میلیون تومان در قالب پیش فروش به مشتریان عرضه کرد؛ اما تا به امروز هیچ‌یک از این خودروها به‌دست مشتریان نرسیده که همین موضوع اعتراضات شدید مشتریان را به همراه داشته است. ولی اکنون شرکت کرمان موتور با خرید کارمانیا قصد دارد تمام مشکلات مشتریان آنها را را برطرف کند.

جزئیات خرید کارمانیا توسط کرمان موتور

کرمان موتور با انتشار بیانیه‌ای ضمن تایید خرید شرکت کارمانیا اعلام کرد تعهدات باقی‌مانده این شرکت را با تبدیل به محصولات خود با قیمت قطعی به انجام خواهد رساند. همچنین افرادی که به تبدیل تعهدات تمایلی ندارند می‌توانند وجوه به‌روز شده خود را دریافت کنند. متن بیانیه‌ی کرمان موتور به شرح زیر است:

همراهان گرامی

طبق توافق انجام شده بین شرکت‌های کرمان موتور و کارمانیا، آنچه از تعهدات شرکت کارمانیا در قبال مشتریان محترم باقی مانده ضمن بروزرسانی، تبدیل به محصولات شرکت کرمان موتور با قیمت قطعی می‌شود.

طبعا آن دسته از مشتریان محترم که تمایلی به تبدیل تعهد به محصولات شرکت کرمان موتور نداشته‌اند، پس از بروزرسانی آورده، می‌توانند وجوه بروز شده خود را دریافت کنند.

زمان حضور هر یک از مشتریان محترم در شرکت کارمانیا برای انجام فرایند اداری، از سوی CRM این شرکت به هر یک مشتریان اعلام خواهد شد.