ایلان ماسک و استیو دیویس، مدیر عامل بعدی توییتر

مدیرعامل بعدی توییتر پس از استعفا ایلان ماسک، احتمالاً این مرد خواهد بود

درحالی که همه انتظار معرفی مدیرعامل بعدی توییتر را می‌کشند، شخصیتی جالب به‌عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی برای جانشینی ایلان ماسک مطرح شده است.

ایلان ماسک، موسس اسپیس ایکس و بورینگ کمپانی و مدیرعامل تسلا به‌تازگی بعد از هیاهوی فراوان نهایتاً شبکه اجتماعی محبوب توییتر را خرید. با این حال، راه و روش عجیب و غریب مدیریت این پلتفرم توسط ماسک طی چند وقت اخیر، سر و صدا زیادی به‌پا کرده است. او در آخر طی یک نظرسنجی در توییتر علناً از مردم خواست تکلیف او را مشخص کنند! بعد از تعیین نتیجه نظرسنجی هم که چیزی جز استعفا ماسک نبود، این کارآفرین پیشرو اعلام کرد به‌زودی مدیر عامل بعدی توییتر را مشخص می‌کند.

احتمال انتخاب دستیار ایلان ماسک به‌عنوان مدیرعامل بعدی توییتر

ایلان ماسک، مالک و مدیر عامل کنونی توییتر

همان‌طور که ایلان ماسک پس از نظرسنجی در توییتر اشاره کرد، جانشین او مدیرعاملی عادی نخواهد بود که همه معمولاً انتظار دارند. حالا «استیو دیویس» (Steve Davis) یکی از گزینه‌های احتمالی برای مدیریت پلتفرم Twitter به‌حساب می‌آید. او که مهندس سیستم‌های هدایت اسپیس ایکس، مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای ماست Mr. Yogato و مدیرعامل بورینگ کمپانی بوده، در عشق‌وعلاقه به کار دست کمی از ماسک ندارد. ضمن اینکه پی‌اچ‌دی خود را از دانشگاه جرج میسون در ایالت ویرجینیا آمریکا دریافت کرده است.

استیو دیویس، مدیر عامل بعدی احتمالی توییتر

استیو دیویس طی دو ماه گذشته به‌عنوان نماینده ایلان ماسک ساکن دفتر مرکزی توییتر در سان فرانسیسکو کالیفرنیا بوده است. بنا به شنیده‌ها، او به‌قدری وابسته به کار خود است که حتی تصمیم گرفت با همسر و بچه تازه به‌دنیا آمده‌اش در محل کار بخوابد. تجربه‌های متفاوت دیویس هم توجه را به خود جلب می‌کنند. او از ابتدای ساخت و پرتاب راکت فالکون، به‌عنوان متخصص در اسپیس ایکس مشغول به کار بود. همچنین فروشگاه Mr. Yogato را فقط با قیمت 1 دلار به صاحب جدیدش واگذار کرد و حتی گذشته از این‌ها، صاحب باری با نام Thomas Foolery بود. اکنون شاید مدیر عامل بعدی پلتفرم توییتر بشود.

استیو دیویس طی این مدت دست از کار بر نداشته، اما هیچ‌کدام از تغییرات غیرمنتظره اخیر شبکه اجتماعی Twitter به او نسبت داده نشده است. با توجه به مدت زمانی که دیویس در جایگاه نماینده ایلان ماسک فعالیت کرده، می‌توان بدون هیچ شک و شبهه‌ای گفت که مالک پرحاشیه جدید توییتر قصد استعفا دارد. با جزئیاتی هم که از پیش‌زمینه شخصی و کاری دیویس مشخص شده است، به‌نظر می‌رسد در مقطع کنونی او بتواند جانشین ایده‌آلی برای ماسک باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*