شارژر 240 واتی ریلمی GT Neo 5

این گوشی بیشترین سرعت شارژ در جهان را دارد؛ ریلمی GT Neo 5 با شارژ 240 واتی در راه است

یکی از نسخه‌های گوشی ریلمی GT Neo 5 با شارژر 240 واتی عرضه می‌شود تا از لحاظ سرعت شارژ، از پرچمدار ردمی سبقت بگیرد.

در سال جاری میلادی، کمپانی Realme گوشی GT Neo 3 را با مشخصات چشمگیر و قیمت مناسب عرضه کرد. حالا مدل جانشین این گوشی، با نام ریلمی GT Neo 5 در راه است که می‌تواند بیشترین سرعت شارژ را در دنیای گوشی های هوشمند داشته باشد.

ظاهرا جی تی نئو 5 در دو نسخه عرضه می‌شود: یکی با شارژر 150 واتی و نسخه رده بالاتر، با شارژر 240 واتی!

ریلمی GT Neo 5

فعلا بیشترین سرعت، متعلق به ردمی نوت 12 پرو پلاس است که از شارژ سریع 210 وات پشتیبانی می‌کند. به‌ادعای کمپانی سازنده، شارژ باتری آن فقط 9 دقیقه طول می‌کشد؛ تنها گوشی با مدت شارژ یک رقمی!

اتفاقا در نمایشگاه MWC 2022، اوپو از یک شارژر 240 واتی برای شارژ باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده بود که صفر تا 100 آن هم، 9 دقیقه طول می‌کشید. باید دید در GT Neo 5 چه مدت زمانی ثبت می‌شود.

به‌تازگی، عکسی هم از شارژر این گوشی توسط افشاگران چینی منتشر شده است. این شارژر نه تنها از فلش شارژ 240 وات پشتیبانی می‌کند؛ بلکه با چندین پروتکل دیگر هم سازگاری دارد که می‌توانیم به فست شارژ 65 وات پاور دلیوری اشاره کنیم. به‌نظر می‌رسد اندازه آن هم به‌خوبی کنترل شده و بیش از حد بزرگ نیست.

تا جایی که می‌دانیم، گوشی ریلمی GT Neo 5 مشخصات رده بالای دیگری هم از جمله تراشه اسنپدراگون 8 پلاس و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*